SEL2 BERHUBUNG KATANYA .... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, October 5, 2011

SEL2 BERHUBUNG KATANYA ....

TAK DA OTAK ..
Mama : ishhh bodo nya budak niiii…geram betul !!ish gerammm ..
Aiman : mama..tak leh cakap bodo..berdosa
Mama : yer la..mama geram tengok orang ni cambak baby dia
Aiman : mana mama? Kenapa mama?
Mama : dia tak otak …dia jahat
Aiman : oooo..tak da otak ek..orang jahat

Keesokan harinya …dalam kereta sambil baca kamus
Aiman : mama..org ni tak da otak ..dia jahat..org ni ada otak..dia baik
(sambil refer gambar tubuh manusia)
Mama : aaa yer la.. (hehehe tak larat nak menjawab sebenarnya)
Aiman : kenapa dia tak da otak?
Bla bla blabla

TUA DAN MATI
Mama : …semua dah tanam baru (refer pokok kelapa sawit kat satu kawasan)
Aiman : kenapa derang tanam baru mama?
Mama : yer la..yg lama dah tua..dah mati..kena tebang
Aiman : oooo…nenek dah tua..nenek boleh mati la ..
(huishhhhh terus sel dia berhubung ke situ pulak)
Hari lain nya dalam kereta
Aiman : aunty sue..mana mak aunty su
Aunty : mak aunty sue kat rumah la..mak anty sue dah tua
Aiman : ooo dah tua..nnt boleh mati …

5 comments:

Puteri Satu said...

kekeke aiman..aiman... bebudak memang cam tuh.. kadang2 dah tak terjawab dah apa diorang cakap kan....

| SUE | said...

ohoooooo pening juga nak menjawapnyer...

ana-kirana said...

k.puteri..
aaa lain kite maksudkan lain pulak derang aplikasikan hehehe

sue,
itu lah...jenuh nk explain ...

Em's Family said...

wah.. kalau orang tua dengar bau tercabar telan air liur tu.. hhuhu tapi derang ni memang, macam iklan anmum cell berhubung tu

Deq's Qienz said...

ahahah..kelakarr benor si aiman but sweet..ceredik dia..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin