Jaundice! No more.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, January 27, 2009

Jaundice! No more..

24 Jan 2009

Hati ku dok risau ..selagi tak dpt pengesahan doktor
Sebelum ni kan aku dok cete ..aku nampak cam ada kuning lagi..jap ada jap ilang
pastu takut ada masalah hati ke apa kan ..bwk jmpa doc la rasa selamat sket

patutnya apoinment 3 jan aritu utk followup ..tp aku tak pi kan..
arini bila pi jmpa doc..aku bgtau balik kg sbb tu tak leh mai 3 jan tu hihihii (tipu sket2 tak pe kann uhuk)



aisya gud gal..lenaaaaa ja

pastu..doktor dah sahkan takder kuning!dia tgk gitu jer..
pastu timbang ..beratnya 4.6kg dah..naik 1.1kg dari berat lahir
tu jer..tak sampai 15min jumpa.. RM80!takder procedure apa pon..just bukak tgk kuning tak kuning ja...mahai kan air liur doktor..
Tu asben ckp Rm80 utk melegakan hati ku yg dok risau..

pastu dia bg krim utk sapu kat muka aisya..dia ckp kulit aisya sgt sensitip..kena jaga betul la makan2 nnt..krim cinonet tu pon rm32..adoii mahai la...sib baik pakai GL..



aisya -34 days
next apoinment..bulan feb lak nnt tuk inject...cover terus yg sebulan skalik
ada anak ni kan..klinik hospital dah jadi mcm rumah kedua pulak

2 comments:

SaDi said...

comelnyee dia tidur... mmuuuaaahhhh :D

Faina Arisya said...

alalala.. tomei..tomei... risau kan kalau anak kena jaundis ni..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin