Mimosians' visits... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, January 12, 2009

Mimosians' visits...

wah enttry aku sgt ketinggalan...ni cete minggu lepas dan lepas..
ni kes lambat transfer gambo la ni...asben sy punya salah :P

Hari Jumaat lepas..geng2 opis aku dtg melawat baby aisya...aku igt mesej dari k.imah tu gurauan hihi..

TERIMA KASIH BYK2 KAK IMAH,KAK SHELI,NAZA,KAK SHAHI dan KAK ITA sebab sudi dtg umah saye ..dah la jauh tu ...mimos-sban ...
tak sempat nk masak apa2 spesel..sori ya kwn2 kalo layanan kureng memuaskan :)
tunggu saye wat kenduri nnt (insyaallah) datang lagi yerr...

gambo lak tak amik sbb asben bwk kamera :( ..huhu takde kenangan uols mai umah aku :)

********************************************************************
ni cete hari sabtu lepas2... puan naza datang melawat ..
TERIMA KASIH LAGIK SKALI... 2 kali naza dtg tueeee... hhiihi yg ni kali ptama..



ni lepas depa wat site visit kat umah aku :) ..hihi tak de mende pon nk visit..
kosong lagi umah i..


apsal la aku amik dari blkg ni .. (naza..kuruihnya ko :P )



tak der gambar proper..jadik la yg ni pon ek... hihihiih


peace utk auntie naza...aiman merasmikan baju yg auntie hadiahkan :)
tq auntie!!

baju adik dah pakai tp tak sempat amik lak...nnt aku tayang kat sini yer :)


p/s..insyaallah ..kalo jadi nk wat kenduri doa slamat lepas aku abih pantang..nnt aku konfemkan yer kwn2..

4 comments:

NaZa said...

waaa. kurusnya aku. hahahah..
sib baik ada bukti aku pi umah ko.. ekek..

Anonymous said...

huhuhu..xde gmbr...akhirnye smpi gak umah ana....tp sbb pi ad-hoc tk sempat nk beli hadiah kat baby...nnt yea ana..

buzzybug said...

kak naza ni x naik2 pun badannya... x membesar ke?? hehehe...

PerantauSepi1306 said...

wahhh beshnye ana dah pindah umah baru gitu :D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin