Kompaun .. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, January 5, 2009

Kompaun ..

pagi tadi asben call
"...ada bwk kete gi PJ ke 16/9 aritu?"
"ermmm..gi PJ wat apa..tak der la..awat?"
"ni dpt notis kena saman parking.."
"aikkkk???bukan ke kalo kena saman..notis tu letak kat keta "
"tulis kat sini..plat XXX 2412.. tp jenis kete WIRA "
"hmm ntah2 saja depa ni nk tembak jerrr.."
"ok la..nk tepon tny org ni balik "

sementara tu aku cek calendar..16/9 bulan posa..hari selasa..ermm aku ngn peknen2 ni nk gi mana lak kan..kalo ada warehouse sale pon bukan tgh2 bulan gini

aku call asben balik

"abg..bulan posa la 16/9 tu.."
"takpe2..dah call org tu dah..dia kata salah ..nnt depa anto notis pembatalan "


seeeee....boleh gitu ekkkk..main tembak jer aku rasa ni...

5 comments:

PuteriSatu said...

na...aisya full breastfeed ke na...??? (sory off topic)

Ibu Emir said...

Bape bykla derang untung, sure byk org yg kes main bayar jer

KV said...

uish..sesedap rasa jer dorang

kirana said...

kak puteri,
aa skrg ni full bf la ..

ibu emir,
tu la tu..tu sbb tembak salah..kalo la tiba2 betul jenis kete n plat tu..jenuh lak nk berbahas ngn derang

kv,
tu la pasal..

PerantauSepi1306 said...

pernah moto kapcai hubby kena saman parking kat KLIA... apa barang nak gi KLIA naik moto dan menghalang parking??? hmmmm apa nak jadik PBT kat malaysia ni kan ana..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin