BIL AIR NAIK....CARI MEREKA BAPAK! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, January 4, 2011

BIL AIR NAIK....CARI MEREKA BAPAK!

bab main air..mmg serah ler derang nih...
balik dari pantai...gigih cari pam letrik nak pam menda ni..last2 tak jumpa sbb tak igt simpan kat mana
kalau aku simpan aku tau kat mana...ni ada 'org tu' simpan ..pastu carik tak jumpa

DSC05688
pam tgn/kaki ja ni..gigih!ni kolam hadiah utk aisya...dah tau dia suka air..
tapi kat pantai dia geli pasir
DSC05689
lepak2 tgk anak main ...mcm nak terjun sama..kang jiran jeling pulak hehehhehe

DSC05686
main 2 beradik..guling2 dia main seronok giler!
seronok2 la..bapak yg bayar bil :P ..sib baik ler tak mahai cam bil letrik

aiman ajak bapak mandi sekali
present1 -rm120
"bapak....jom la mandi "
"haihh mana boleh.."
"ni dlm gambar ni ada gambar bapak sekali"sambil tunjuk kotak gambar ni ...
sib baik tak suruh mama sekalik

7 comments:

genny da bomb said...

mama kena dok tepi mcm dalam gmbr tu gak..hahaha

Em's Family said...

mahu pengsan kalau mak pak nyer nak buat jugak hahaha

ana-kirana said...

geni,
tunggu perut aku flat :P


mira,
tobat :)

Iena said...

buatnya mamanya terjun skali ngan 2 pcs, fengsan laki jiran sebelah... ;p

Najwa said...

bayangkan yg baju hitam peluk tiang kolam tu hang..hahahahaaa

Anonymous said...

mana beli pool cenggini? berkenannya... harga mahai dak? ;p

ana-kirana said...

ina,najwa
mama depa sedar diri lagik heheheh

anon,
pool tu beli kat toys r us,RM120

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin