TINGGAL KENANGAN... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, January 10, 2011

TINGGAL KENANGAN...

rentetan daripada entri ini   ..

jumaat 6.28pm ...pak lang telah pergi buat selama-lamanya...
aku dah boleh agak berita yg akan disampaikan  bila terima panggilan daripada mak petang tu

jumaat mlm bergegas siap ...
gi amik adik aku...nasib la dia boleh drive malam..boleh la balik kul 2 pagi
mula tu plan lepas subuh...tapi takut tak sempat tengok muka paklang buat kali terakhir


subuh sebelum azan...kul 6 sampai kat umah
angin menderu lain macam ajer..
kaki aku ketaq nak sampai umah

aku ni takut sket..selalu kalau gi tgk org mati...tgk jauh2 tak berani dekat...
ni dah  pak sedara sendiri ...takut tu dah hilang..sampai2 jer umah tgk paklang terbaring mcm tidoo
aku mcm nak terkeluar suara ni kejut pak lang.....tengokkkkk renung muka paklang...senyum jer muka dia
mmg masa kat hospital ..seme org ckp muka dia lain tak macam muka paklang...
bila habis nyawa jer..muka dah jadi muka paklang yg asal..

alhamdulillah..paklang meninggal hari yg mulia...
dah ajal nya dah tiba...excident tu penyebab saja
otak paklang hancur kat dalam..tengkorak pecah.dan cucuk otak
kat luar tak der luka langsung..mcm tak excident..cuma ada lebam jer kat dahi ngn mata


semoga arwah paklang tenang di sana.Al Fatihah.

10 comments:

nieda said...

alfatihah..moga rohnya dicucuri rahmat

Mama Haikal n Hakim said...

Al-Fatihah,
Semoga rohnya dia tempatkan dikalangan orang2 yang beriman..

Faina Arisya said...

takziah utk ana sekeluarga.. Al-Fatihah untuk beliau..

my little family & kaftanbatik said...

takziah Ana.. moga arwah dicucuri rahmat oleh Nya. amin

Malaysia Traveller said...

Salam Takziah.

ana-kirana said...

terima kasih atas doa kalian

rynas said...

takziah yer ana baru baca blog Ana

ema said...

takziah..

SUZIE APAI said...

salam takziah dr aku

Tuhan lebih menyayanginya...

ana-kirana said...

rynas,ema,suzie,
thanks :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin