KOMEN YG BERBUNGA HATI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, January 24, 2011

KOMEN YG BERBUNGA HATI

Pagi ni dapat emel dari pengunjung tiara beach yg menyewa unit aku …berbunga2 baca komen dia

test

"Salam ..puan ana,terima kasih sbb memberikan holiday yg indah cukup puas hati..anak sampai taknak keluar dari kolan..hope dpt berurusan ngn puan ana lagi..terima kasih byk2"

Tak cukop dgn emel..aku masuk forum..dia post kat forum lagik review…terima kasih byk2 dyla ..
Customer tak cerewet ..senang berurusan..
Nak demand lebih..boleh cari hotel 5 bintang .. :P acah jer …apa2 komen leh salur kan aku
Yg elok bgtau kawan2…yg tak elok bgtau kat saya 

testdy

Sekian …
Kepada kak mas,ely ,naza,,saya guna review anda .. ..link kat blog sana tuuuu

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin