SESUATU YG BURUK TELAH BERLAKU... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, January 6, 2011

SESUATU YG BURUK TELAH BERLAKU...

-doktor dah keluarkan darah beku dlm kepala
-masih tak sedar diri..koma dah 2 hari sejak kemalangan (4 jan 2011)
-kepala bengkak mcm buah kelapa..berkilat ...lain sgt muka pak lang
-excident motor dgn motor....paklang tak pakai helmet...kat kampung
baru beli ikan dan lain2..pastu keluar kedai nak lintas/uturn nak balik..kena langgar ...sedih tul

tu cerita mak semalam


aku sedih kat sini...ni ler dok jauh2 ..mcm ni ler..
ni pak lang aku..abg mak aku ...tinggal 2 org jer abg mak..paklang ni rumah sebelah umah aku
tiap kali  balik kg..mesti lah jenguk derang sekalik ..
sedih sgt2...paklang tempat mintak tolong apa2 hal ..
aku tunang,,kawen..pak lang yg sebok
yg plg tak boleh lupa...pak lang yg antor aku naik bas masa nak pegi daftar UTM dulu..ni peristiwa paling tak dapat ku lupakan...ngn hujan renyai2..sedih sgt2 kalau teringat kisah dulu..1997

-dok nampak2 jer muka paklang..
terus godek2 cari gmbar ...nasib la ada...
DSC04724
ni masa hari pertunangan aku

"Ya Allah...aku mohon yg terbaik utk pak lang"
Ameennnnn...
(mood sedih)

9 comments:

ain said...

banyakkan berdoa, solat hajat etc...

bykkan bersabar yer ana...

nieda said...

sabar yer, moga cepat sembuh.

Luqman Jannah said...

www.putraputri-ummi.blogspot.com & www.ummi-shop.blogspot.com

mekchu said...

isshh. mesti dasyat tu xciden tu smpai ada darah beku.. mekchu doakan pak lang x de apa2 dan kembali sembuh.. boleh tlg tgkkan mak di kg dan boleh hantar aiman & aisya pulak nnti.. be strong ok..

chugie said...

mohon doa dan solat padanya ye..

moga segala urusan di permudahkan olehnya..

SUZIE APAI said...

tumpang simpati..aku doakan p lang ko sembuh..

rynas said...

ya Allah..moga tak ada apa-apa berlaku. doa banyak2 untuk pak lang ya

Em's Family said...

sabar yer.. Allah tahu ape yang terbaik untuk kite semua ..

ana-kirana said...

koranggg semua..terima kasih atas doa kalian ..
smlm tepon mak...masih tak sedar lagik..tapi mcm ada perkembangan baik sket

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin