TAHUN BARU DI TANJUNG BIRU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, January 3, 2011

TAHUN BARU DI TANJUNG BIRU

1.1.11 -berkelah di tanjung biru,port dickson

sengaja tak tulis Blue Lagoon...nak buat tajuk berirama..tahun baru di tanjung biru :)

ni jalan2 sbb sentap asben kena keja jumaat ..hehe yer la kot...ker asben dah plan awal2..aku pon tak tau
dia kena keja jumaat...sehari suntuk sampai ke malam...pastu aku ni mula laaaaaaa muncung
kurang kasih sayang adanya ahak!

balik mlm tu..dia belikan sup tulang rembau...merajuk punya pasal..jual mahal mula tu
pastu turun gak la makan hirup sup ...
"esok nak gi PD?" .cecececece....mula dah
"ermm "..merajukk..mana leh cakap byk ahhahahah


"cepat bangun..nnt ramai org..tak detempat nnt"pagi2 sabtu
bergegas turun buat nasi goreng bujang,goreng nugget,prepare makanan masuk bakul..baju anak2
pastu kul 9 keluar gi amik anak sorang lagik yg dah lupa umah dia :P
aiman bermalam kat umah pengasuh..dia gi johor ngn derang

gambar bertiga yg tak jadik

dah la aisya..kite berdua jer la

dan lagi dan lagi

sampai aisya tak larat layan

mmg plan nak gi blue lagoon ..sbb situ mcm tenang sket
teluk kemang ramai sgt
masa sampai tu..parking dah penuh..dah la sempit sket area tu..pastu dgn tiba2..
mmg direstui la perjalanan aritu...ada satu parking kosong..dekat dgn pantai
legaaaa..sib baik cepat nampak

sampai2 jer tukar baju..saja tak pakaikan derang kat rumah..takut tersinggah mana2 dulu

redup..masa ni kul 10.30 gitu la
(lebarnya aku :P)

sebelum terjun pantai...

cik mek ni tak hirau pantai ke apa..janji makan!
makan sungguh dia

yg sorang ni pulak..tak hirau makan apa..janji pantai!

ni kira sarapan la ni..heheh kul 10 lebih baru nak makan

sekeping jer gambar en ali
aku mmg tak mau mandi...suka lepak jer
takut sunburn :P

meneruskan aktiviti main pasir sebelum gi main air
pasir halus bersih lagik
mereka dah masuk.....adik tu takut nak basahkan badan dia
dok berdiri cegat mcm tu
pastu kalut mintak org dukung
taknak main mcm abang


DSC05681
ni dekat lagik ..pastu derang dah pegi jauhhhhh
tinggal la aku ngn aisya
pantai ni tak de ombak...ombak malu2 kuncing..
beza betul ngn desaru..ombak mengaummmmm
jenuh menjerit nak panggil balik...kul 12..matahari dah terpacak panas ..
ngn aisya buat hal ..dah time tido dia lari..pastu mengamuk laa
sket2 lagik aku nak mengamuk gak hehehehe


lepas tu terus baliiiikkkk...tak larat dah...en ali ajak singgah muzim tentera darat..lain kali saja lah

seronok dapat luangkan masa utk anak2
tq en ali :)

4 comments:

SUZIE APAI said...

heheheee....sakan ko ye merajuk dpt g piknik..

best gak tektik ni...asben aku siap g mancing cuti jumaat tu. Aku lupa nk merajuk..hahahaaaa

n.a.j said...

tak penah sampai pun tanjung biru ni...

jarang pi pantai masa kat msia..kalo dolu2, asyik pi shopping complex or zoo...bawak ainin jenjalan...ehehe..

weh, mana da lebar pun..tak nampak hang lebaq mana pun...tapi, jom realisasikan azam utk dapat flat tummy...chaiyok chaiyok ..

ana-kirana said...

suzie,
haha saja lama ta merajuk.. :P

ain,
mai la jalan2 sini...
buleh la nk layan..

k.fey said...

mem... apsal gamba en. ali kene sensorred.. hahhahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin