PROJEK DAN PENGURUSAN TIARA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, January 11, 2011

PROJEK DAN PENGURUSAN TIARA

ok2..bukan projek baru aku pon...projek tiara itu lah
bezanya ...dulu aku bagi ejen uruskan
sekarang

aku manage sendiri...aku buat markerting cari org sendiri
aku handle booking ..aku manage payment ..aku kena settlekan bil itu dan ini

mulai tahun 2011 ni..aku dah buat keputusan nak cuba buat sendiri...baru dapat kepuasan..

dengan ni..dengan lafaz Bismillahirrahmaanirrahiim....
web rasmi TIARA BEACH MURAH dirasmikan

header


about
jemput2 la masuk dan lihat promosi yg ada
buat masa sekarang ada 3 promosi tgh berjalan
dan juga terdapat sedikit peraturan baru yg ditetapkan oleh pihak pengurusan TBR,boleh baca kat website tu yer

nantikan promosi2 hebat..
jgn malu2 : 019-2616765 -cik puan ana

lagik sekalik jemput masuk

http://tiarabeachmurah.blogspot.com

web akan dikemaskini dari masa ke semasa...

3 comments:

Chik Na said...

insyaallah bila rasa nak bermalam d PD nanti, boleh la chik Na contact Ana :)

my little family / kaftanbatik said...

gud luck...tahun br kita msti taman azam baru kan? :-)

Wan Amira said...

lagi puas manage sendiri rasa nya kan..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin