anak mama demam lagi | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, July 16, 2008

anak mama demam lagi

smlm aku mc lagi...
tetiba jer petang isnin masa gi amik aiman..dia demam lak..pagi antor rasanya sehat lagi
malam tu sblm tido sumbat ubat dulu..takut tgh mlm panas sgt..
tiap jam aku terjaga cek badan aiman still panas tak surut pon..risau jugak.
dah mlm asik berjaga tak leh tido..aiman merengek jer...aku pon dah nak rasa demam jugak
pagi tu bwk gi klinik dulu b4 asben gi keje..cete kat doc..
cam biasa la dpt ubat satu uncang...aiman nk makan ubat pon susah

satu hari smlm...merengek jer aiman...lenguh kaki kot..asyik mintak urut kaki dia jer
ker dia tak sedap badan tak tau la..cian aku tgk dia..makinn susut badan..muka pon dah cengkung
merengek manja lak tu..sedih tul tgk..aku pon dh nak nanges jugak
ni ngntuk giler kat opis ni..smlm tak leh tido..asik jaga ..basahkan kepala aiman ngn air asam jawa..panas reda la kejap..dugaan betul minggu ni..ngn aku pon tak brp sehat..mmg tak ceria lgsg minggu ni..letih jer rasa..
ni la kan dugaan anak kecil...sakit demam menguji kesabaran
cepat sembuh yer sayangggg..

1 comment:

KV said...

mmg anak2 kecil selalu demam. Dan selalu menguji kesabaran. JUga hati dan perasaan mama dan abah.
Danish pun demam pagi td.
Harap aiman cepat baik.;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin