gi kenduri tahlil | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, July 29, 2008

gi kenduri tahlil

malu sbenarnya nk gi kenduri ni tapi ntah cam mana terpegi jugak
kenuri ni start kul 12..aku kat umah dok wat 3S ngn asben....kul 1 lebih baru settle semua
lega la tgk umah kemas..bilik pon dah kemas utk mak ayah datang..

pahtu dah keletihan...golek tgk tv dulu..kul 230 baru aku sms kak ja..tny majlid dh abih ker..hihihiih..pahtu dia kata datang jer la makan..aku pon setuju jaaa tak pikior pon malu nya nk pi mkn ja..bukannya open house kan


sampai ja depan umah tgk mmg tak dak org dah..tinggal sedara mara derang jer..kami tunggu dlm kete jer..sbb masa tu kak ja kluar plak..segan nk masuk jmpa org tak kenal..
pahtu dh agak 15min tunggu cam lambat ja..aku paksa diri n asben turun hihih wat muka tebal..
sampai kat gate nk masuk .. adik ke abang kak ja ntah dataang pelawa.sib baik la depa mesra..hihi tak segan sgt..kak ja dh bgtau derang yg aku nk datang so mmg derang dh agak la ..


pahtu kami ja la duk kat khemah tu..masa tu kul 330 ptg dah..malu jugak sbanrnya hihihi
org gi tahlil ..kami gi mkn ja..malu2..


yg baju ijau tu la kak ja..kwn car pool aku..tgk aiman tu...cam paham ja tu baca yasin..
dia kalo tgk tulisan jawi ker..dia wat2 la ngaji..bbsitter dok ajar org ngaji..may be terpengaruh tu



pahtu ni mak kak ja kasi..ramah tul mak dia..cakap org nogori ..kdg2 aku paham..kdg2 tak..
cantik bakul surat khabar ni..adik mak dia kot yg buat ni...cam nk tempah jer utk apa2 majlis nnt..dlm sampul tu ada duit rm5..hihi malunya rasa nk amik ..dah tak gi tahlil kan...

2 comments:

SUZIE APAI said...

hiks...segan yer....suh je aiman amikkan..hahahahahaaa

cendawanintim said...

cantiknyer bakul kertas tuhhhhh...

nak jugakkkk..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin