wuihh anak solehhhhh.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, July 18, 2008

wuihh anak solehhhhh..

masa ni aiman tgh sehat walafiat... aku tgh layan ezora...waktu maghrib lak tu..dah azan dia pi la amik kain alas wat sejadah..apa2 jer la aiman..mula tu dia solat dpn tv..aku cam tak fokus kat dia..pahtu dia ubah tempat tepi aku baring lak..bila la mama ni nk bgn solat ekkkkkk??

video
aiman solat tak dak rukuk..terus sujud ja..pahtu pura2 la baca apa ntah dia

p/s:aiman still demam lagi..sungguh kerisauan laaaaaa

4 comments:

buzzybug said...

alahaiii... comelnya... rindu laa kat korang kat KL... huhu...

KV said...

eh, sama mcm danish. Solat takdak ruku'. Terus sujud.
Danish pun demam gak. Dah 3 hari. Tatau la.

Ibu Emir said...

alaa auntie tak dpat nak tengok video laa dari ofis ni. anyway get well soon aiman

kirana said...

niza,
rindu kat org kl????kat sapa tu ekekkekekee kat budak mysem tu ker hihihii

kv,
musim demam agaknya kan..mmg risau la kalo lama2 demam ni..

ibu emir,
tq auntie..aiman dah ok sket

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin