teka brp rm? | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, July 24, 2008

teka brp rm?

**update: tarikh tutup petang ni 28.07.08 kul 5pm jam pc aku .

duit ni dah penuh..asben dah suruh kira..tp malasssss nya nk kira...huhu..
aritu amik la nk asing2 kan ikut sen...tp si kecik ni dah nyebok nk tolong skali..
sudahnya tak siap2 jugak..

duit ni aku kira2 asingkan ikut 5posen,2posen ,seposen..pahtu pi tukar le kat kedai..
leh la wat tabungan aiman..
bank tak mo kira kalo bg duit syiling..lecehhh


kali ni aku saja nk wat teka teki ewahhhh...sapa teka betul atau hampir dgn jumlah sebenar
aku nk bg smthing..hehhehee


so kalo rajin teka la brp jmlah ni yerr..kalo aku bg clue ..sure korang leh teka..
hmmmmmmmmm



clue nya..nak penuh kan bekas ni..amik masa 3 bulan kot...tu kira hari2 tabur duit syiling la
dari pihak asben sahaja...

tarikh tutup tak da..selagi aku tak kira maka tak dak tarikh tutup....
hadiah tak seberapa yerrr..saja ja suka2

6 comments:

KV said...

89 hengget. Ahaha

buzzybug said...

seratus lebih dalam tu?

cendawanintim said...

75 inggit...alaaaaa, kasik jerk adiah tu kat saya, hiks

NaZa said...

aku teka 110. jap lg aku teka lg. hihi

NaZa said...

aku teka satu lg. rm80.

MrNamiruz said...

nk teka: RM 97.20..:)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin