tangan kecil membantu... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, July 23, 2008

tangan kecil membantu...

gini la dia kalo dah sehat...rajinnnnnnnn tolong mama ...
masa ni aku nk masak kicap ayam tu ler..sementara tgh goreng tu aiman
kaco..so aku bg la dia wat keje ni..
lumat tau dia tumbuk..leka kejap dia..aku leh masak dgn tenang..


tgk tu dua2 belah tgn lagi ...



tumbuk aiman tumbuk..nnt kalo dah besar aiman malas tlg mama..
mama tunjuk gambar ni kat aiman



tgk tgn dia ...kurus sgt....cian mama tgk ....


sapa ada tips nk bg gemuk sket...aiman susah mkn lorrrr

4 comments:

cendawanintim said...

Cuba terai:-

1. Bagi air tanak nasik yang tengah menggelagak tuh, campur ngan susu pon takper.

2. Bagi supplemen, kalu Iman, saya bagi DHA keluaran HOVID tuh, tuk sistem imun amik spirulina yang kat klinik (sangat pekat, jenis liquid, amik vidaylin tu pon ok tuk tambah selera makan...kalu buleh refer doc.

3. Kalu susu, saya bagi keluaran wyeth tuh, sekang dah progress gold 4. Susu ni lemak manis, biasa budak2 ske...

Pape pon, refer doc is the best..biasa baru pas demam nih, amik ler glukos, sekang dah ada perasa macam2 kan...

KV said...

danish pun masalah nk makan. Mcm2 dh akak try. Pediasure lh, lysin la, masih tak jalan. Akak pun tgh buntu ni.

SUZIE APAI said...

salam...try bg multivitamin or lysin
(tuk tmbh selera mkn bdk)...tpkan, bdk2 nyer perangai, smpi ms dia nk mkn, dia bru mkn tau...mcm my hero, pun ssh nk mkn, sumer nolak..bila dh 2thun lebih, baru dia nk mkn mcm2...

kirana said...

cendawan,
tima kasih bg tips byk tu...hehehe..nnt kite cuba

kv,
sy pon ada kasi vit c,dbrain tp tu ler..tak selera jugak pon

suzie,
lysin tu beli kat farmasi ek?brand apa?tp betul gak..ikut budak gak kan..kalo derang lapar nk mkn dia mkn la..huhu tq for sharing

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin