Aidil Adha | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, December 5, 2008

Aidil Adha


chocolate kek dari SINI

ada promo buy 1 free 1..kek ni kecik saja 1kg ..kalo SR 1kg lebih kan..tp ok la dgn regenya..
aku share ngn kwn aku..dia sebijik aku sebijik..rm52 utk 2 bijik.
cian k.sheli ..beratur ramai gilerrr..seme kek dah habis..tinggal ni jer..nk choc indulgence sbnarnya huhuu..tp dpt yg ni pon ok jugak..leh la wat makan di hari raya nnt..ewahh sempat ke simpan smpai raya hehehe

oh raya haji ni saye tak balik kg...tak larat dah...kedah ke melaka ke ..tak balik
akak saye dtg beraye umah saye..leh la suruh dia masak apa2 nnt...i want laksa penang!!tp kak aku terror laksa johor..huhuhu

kak puteri,nak dtg..dtg ler..tp tak dak wat mkn grand2 pon..apa yg ada kite jamu la..hehehhe


ok frens..SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..hati2 di jalan raya yerrrr...

11 comments:

cikda said...

kesian kawan sekampungku..xdpt balik kg..xpe..tahun depan leh raya lagi..anyway aku balik ke bukit raya mlm nie..nak kirim apa2 blh jek..

ANAKIRANA said...

aida,
thn depan raya berempat hehehe
selamat balik kg..
mak aku nak dtg jaga aku pantang nnt..so tak de menda nk kirim kot

AIN said...

best nye kek tu.....kat mana offer tu ye???

amizah said...

"selamat hari raya haji....."cianyer tak balik...tak perla lepas nie boleh balik lama skit kut....

NaZa said...

raya makan ketupat, laksa, or nasi la.. bukan cake.. :p apapun selamat hari raya. jgn makan byk, nnt cpt plak bersalinnye..:p

ANAKIRANA said...

Ain,
awk klik link yg s\y highlight tu..ada outlet2 dia bgtau..kat sunway piramid,MV dll

zmiah,
sob sob..beraya di perantauan la jwbnya...

azreen said...

ana...salam aidil adha ek...makan laksa igt akak no...hehehe...saper org melaka? akak asal melaka tau...hehehe

cendawanintim said...

takper, yang penting awak kena jaga diri tuh...

salam aidiladha..

atie said...

Adeeh na..sungguh mengodalah itu kek.Salam Aidil Adha

Wan Amira said...

wahhh sedaponyer.. kasik can baby rase ni .. do let me know kalau dah meletup yer..

PerantauSepi1306 said...

yummsssss sedapnye kek raya ana... ;D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin