masih di sini .. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, December 11, 2008

masih di sini ..

aku belom bersalin lagi :) ..hihi..

mood nk menulis dah hilang pi mana tak tau...mungkin sbb aku dok berdebar2 menanti hari kot..hehehe
naza kata dh jmpa sawang kat blog aku..sblm merebak ..meh aku sapu sket2 dulu..

nk update apa yer..
ermm antenatal checkup dulu lah yer
sabtu lepas gi check..tak ramai org..org dah balik raya kan..

progress :-
berat baby :-2.7kg (naik 300gm for 2 wks)
berat mommy :-65kg (naik 1kg )
due date :-menten
kedudukan baby :- doc bilang..kepala sudah engage..patut la aku dok rasa nyilu2 jer

next checkup :-sabtu ni plak..pastu sabtu depan..doc nak check dah ready ke blom ..huhu takuuutnya

pastu ...aku mau cuti lah next week..sudah tidak larat rasanya...

owh aiman pon checkup jugak..doc pon gigih la scan tgk perut dia ekeke..
gambor nnt upload later..blom tranfer lagi ...


owh sekian saja stori kali ni.. mcm malas nk tulis lak kan...kang korang pon malas nk baca :)


p/s:saye sgt suka dgn kehidupan di rumah baru saye :)

8 comments:

Puteri Satu said...

sila-sila update umah baru...takkan p/s suka je kot..hiks...

harap semua selamat dan dipermudahkan ye na...

azreen said...

bgusla ana gembira duk rmh baru...tentu lebih selesa kan... :-)

smga dipermudahkan sgla urusan yea...hehehe

suzieapai said...

tahniah..dh masuk umh baru...take care ur bby

cendawanintim said...

jaga diri baik2 tau..

Anonymous said...

hai ana... tahniah... semoga selamat bersalin dan dapat bby gurl yg sihat.. dah slamat nnti sms.. leh lawat..

PerantauSepi1306 said...

ana... dah dekat nak deliver yek... gud luck and take care.. akak doakan selamat segalanya nanti.. btw dah pindah rumah baru yek... hehehe updte pls.. :D

Unknown said...

selamat bersalin & selamat duduk umah baru

ANAKIRANA said...

thanks uols for the wishes..hopefully seme bjalan lancar..amiiinnnn

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin