termimpi2 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, December 5, 2008

termimpi2


utk kak nonie and naza yg nak tgk rupa bunga fatimah ni..

ni pic before kembang...yg rendam dlm air tak sempat nk amik la..
bykan mcm akar pokok bakau dlm air tu..gitu la rupanya

smlm aku mimpi aku dah bersalin...anak kembar lagi uuuuuu
tp nape pakai baju biru hihihihih...suspen jer..

tu jer aku nk cete...dlm keletihan tu pon sempat lagi mimpi tu,.,adakah harinya makin hampir atau fikiran aku yg terlalu fikir pasal bersalin..huhuhuuhhu

owh esok chekup...berdebarnya...

p./s: sapa2 kenal nasazfrog ,dia dah slamat bersalin baby gal,1 dec 2008,nuri ardini,3.48kg normal delivery...TAHNIAHHHH!!! sonok tul membe dah selamat

3 comments:

azreen said...

jgn risau babe...smga selamat smua nye...doa bebyk k..

NONIE AZIZ said...

oooo ni ke rupanya...hikhikhik...risau la tu...

cendawanintim said...

risau kot, tu yang mimpi2 tuh..

naza dah beralin baby girl erk...

tahniah333...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin