MTP dinner | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, December 5, 2008

MTP dinner

penattttt...lotihh..ngntukk...huhu..sendiri gi carik kan
smlm ada MTP (Mimos Tech.Preview)dinner ..aku yg sarat2 ni gigih gak tu nk pi
bukan apa..bagi sokongan ..hehehe


first time aku smpai sini..tmpt org ada2 kawen selalu wat majlis kat sini kan..



sementara tgu org sampai...
nk snap2 pon batt.kong..hampeh jer..gambar pon buruk jadinya



hiks..aku pakai baju cap "P" ..ekeke..sapa tau baju sapa?
mula tu aku btau kat opismate aku...kalo malam ni try baju aku muat lagi..aku pegi la dinner tu
kalo tak muat tak pi la jwbnya..malas la nk beli2 baju baru...bajet2..


so ni la tuan punya baju tu hihihihihi..pecah lobang..
baju k.imah lawa tu merah2 ngerlip ngerlap..tak nampak lak dlm gelap ni


kami 4 org jer wakil perempuan dr dept aku..sokongan padu sungguh
hehe.sbnarnya bab mkn mmg kami laju pon :)


gambar foods tak sempat amik..sbb batt kong gilerrrrr

overall foods ..sedap la..
cuma tak best sbb tak da door gift huhuhuh....

balik tu smpai seremban kul 1130 mlm...aiman n bapak tak tido lagik
letih sungguh..kul 1 baru aku dpt tido..huhuh arini aku sgt ngntuk!

2 comments:

azreen said...

ana...kalau tak cakap baju pinjam manala org tahu pun...hehehe....syok ek pi makan2...

Puteri Satu said...

sshh..na..jangan cakapla..dendiam..hiks...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin