menjelangnya 2 tahun... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, December 16, 2008

menjelangnya 2 tahun...

lagi 8 hari..genaplah aiman 2 tahun..
cian dia ...tahun ni tak da preparation apa2 pon utk sambut besday dia
may be beli hadiah dan potong kek kecil2an jer kot..tu pon kalo mama tak bersalin lagi
mama tgh sarat ..tak larat nk organize apa pon
nnt2 kite watkan yer..satu hari nnt...bila tu tak tau lagi lah


aiman ada tjuk kan kasih syg kat baby..siap nk pegang dukung lagi


ni cousin kembar aiman..montel sungguh..geramm jer
macam2 peel aiman skrg..kat mall tak yah cete la camner


lately ni ..aiman sgt manja ngn aku..sket2 ngadu kalo bapak ngusik dia ker..majuk ngn bapak ker...jap gi dtg ler kat aku...bapaaaaakkkkkk..sambil cebik2 mulut hihihiihihi

masa ni gi beli tilam..utk tetamu dtg ..ewahh...bilik tetamu tak proper lagik
kalo ramai2 kang..bentang jer tilam ni..
letih sgt ..dlm troli pon leh tido

p/s:walopon saye mc di rumah ni..tp aiman tetap kena hantar ke umah bbsitter :)
daku tak mampu nk jaga srg2..kalo ada asben ok la...

3 comments:

SaDi said...

comelnyee dia tidur camtu... :)

zino said...

dah makin ensem aiman tu...

salam kenal..

kirana said...

sadi,
tak kira tmpt..kalo ngntuk gitu jer la ..hehe

zino,
salam kenal2 :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin