Sup Ketam Chef Ali | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, December 15, 2008

Sup Ketam Chef Ali

aku tiba2 teringin nk makan sup ketam..
masa tu tgh tgk cete mertua vs menantu tu..erra masakkan sup ayamh halia kot kat mil dia sbb demam..aku lak dgr cam sup ketam terus teringin

so pagi ahad tu suh asben belikan skali la hehe ..3 kedai tu carik ketam..sib baik ada..walopon kecik





mula tu aku mmg nk masak..tp ya allah..nk bdiri 5 min pon tak larat rasa..lenguh pastu pening
pastu aku kuarkan bwg n bhn mintak en ali la settlekan.. :)



dia pon tungkus lumus la keje kan bahan2 tu..aku nampak dah siap
aku suruh masak kan terus hehee..senang jer ..ikut jer arahan kat sup bunjut tu



si kecik ni ..sibuk jugak...sibuk munggah




taraaaaaa...sup ketam dah siap!nyummy...sedap2..ditambah pula air tgn laki sdiri kan...

mau resepi kah..senang saje...ikut jer arahan kat sup bunjut tu :)

3 comments:

lunaticg said...

salam...
kalau saya masak sup ketam tambah jek pati sup tulang adabi... sedap tapi kena buat pedas sikit lar...

azreen said...

wah bestnye ade en abang tolong masakkan...yum-yum

buzzybug said...

suka tengok gambar 1st tu... mcm tangan seorang chef. hehehe... ada gaya dah tu. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin