Terbasuh jua akhirnya ... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, December 29, 2008

Terbasuh jua akhirnya ...

setelah berbuih mulutku .. (ada buih ker..uwekkkk) ..bising2 aku
akhirnya ...
dia pegang jugak span..basuh kete mini ku hihihi...alkisah malas nk antor gi kedai
terpaksala merajinkan dirinya




baru nampak rupa kete...kalo tak..nak pengsan..tak lalu aku nak naik ehhehehe

ni jadi sejarah jugak..kali ke dua dia basuh kete aku...
kali ptama masa umah sewa lama..
ini kejadian di hari aisya dilahirkan..

eh nk wat entry bersalin nih....merapu sungguh aku ni..

tak pe kite mula ngn pagi 21 dec 2008...asben basuh kete dulu pagi ni sblm nk gi spital ...
smbg next entry lak yer

4 comments:

PuteriSatu said...

salam Na....tahniah akak ucapkan di atas kelahiran putri Aisya yang comel....kurang 3 hari je nak sama tarikh lahir ngan aiman ye....apapun..alhamdulillah..semuanya dah selamat...n selamat berpantang...jangan lupa selalu update gambar putri aisya...

Ibu Emir said...

ana, my emran lagi laa. bolehh terkejut dunia kalau dia basuh kerete.. anyway, i think its not too late to congratulate u on aisha's arrival. seriescomel.. tak nampak macam budak baru lahir

NONIE AZIZ said...

hahaha...samalah kita ana...keta akak pun dah rupa keta rally barulah nak pi basuh...Aisya bulat nyaaaaa...pipi gebu...

jmkjunk8 said...

Tahniah aaa Ana....

http://lavender-jmkjunk8.blogspot.com/

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin