APABILA PRIVASI DICEROBOHI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, February 24, 2010

APABILA PRIVASI DICEROBOHI

sudah tidak ada mood mahu mengupdate..kerana berasa ada kekangan dalam menulis
nak tulis lebih2 pon tak boleh dah ni...ish geram2 tak leh nak luah isi hati kat blog sendiri
tengah mengumpul kekuatan utk 'buat derrrrrrrrrrrkkkk' dan melupakan seketika apabila nak mula tulis


kalian tidak paham tidak mengapa.....

10 comments:

genny da bomb said...

nape nape nape....habaq mai sini..awat ada tukang komen kat opis hang ka?tulis ja la nk tulis dah nama pn blog hang kan..huhu..

:: imanja :: said...

period ka?...angin jew

KV said...

cuba untuk memahami

NaZa said...

yg slalu aku wat.. aku tulis gak dlm blog cuma xpublish je.. tp mmg sungguh xprivacy.. terpaksa la kan.. makan gaji...

my little family said...

sama la, rsnya klu nk bebas tulis apa sahaja, kita kn bt blog guna nama palsu kot... biar org xkenai kan?

JMR said...

memang kami tak faham..so sila tulis ye..hehehhe

Ogy said...

hmmm rileksss...g kena lagi teruk dr tu....asik jadi bahan org je blog g tu...tp buat bodoh je..anggap je derang tu smeua mahkluk halus....ehh...g ni bercakap pasal apa ni ek....hehehehe sori kalo lain topiknyaaa....

PuteriSatu said...

la naper lak Na....?

Em's Family said...

pasai apaaa naaa? cool cool ok :)

kirana said...

geni,
boleh nak tulis..tp segan malu segan malu ..ish

imanja,
wah terror la awk teka ..haha tepat
:)

kv,
haha jgn peningkan kepala kv :)

naza,
ada gak aku tulis dulu masa geram ngn org tu..tp tak jadi publish..sib baik tak piublish..

k.ayu,
ermmm...tu la kan..

jmr,
mmg saja tulis tak bagi paham sbb tanak org tertentu paham hahaha

ogy,
tak pa..topik muhibbah ...apa2 leh masuk :)

k.puteri,
hihi saja kak nk wat entri emo

mira,
tgh cool la ni..mgu depan reda kot haha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin