SEKEPING DINAR EMAS DI HARI ULANGTAHUN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, February 2, 2010

SEKEPING DINAR EMAS DI HARI ULANGTAHUN

pertama sekali...buat ucapan pulak :P
terima kasih kepada ucapan selamat dari komen2 kalian..semoga Allah membalas dgn kebaikan...mendoakan kebaikan org..kite pon akan dapat kebaikan jugak :)


sepatutnya aku edit jer entri bawah tu..entri tu kan aku tulis tak der hadiah kan..sebab aku buat autopublish ..khamis tu aku dah tulis entri tu...mmg aku assume tak da hadiah pon..sebab asben kata tak da duit kan....


mengimbas kembali perbualan gurauan masa bulan jan aritu..(mula dah buat dialog :P )
"abg,bulan satu bulan apa?.."
"hmmm,ntah..."sambil senyum kambing..buat2 lupa naaaaaaa...mau muncung 14 nnt
"haa haaa...lupa2.."
"abg..nnt saya nak dinar la pulak .."selamba ja request hadiah :P
"tak da duit"
"tak da duit tak per...sekeping dinar jer :P " ..

pastu aku igt mmg betul la tak da duit...aku pahammmmmmmm cewahhhh
malam anniversary tu ..dia stdby..balik lewat malam..aku dan anak2 dah ketiduran

aku nak cuba tulis ala2 novel..jgn muntah hijau di pagi selasa :P
kucupan lembut singgah dipipi ku...aku terjaga dalam kemengantukan tapi masih mampu membalas dgn senyuman dan kucupan ,dalam kemamaian...dia menghulurkan sekeping kad..ku tersenyum lagik lantas terus mengeluarkan kad dari sampulnya walau mata begitu berat untuk membaca.
Tiba-tiba ...sesuatu terjatuh dari kad yang dipegang...ku terpana..terkejut dan gembira..terharu hendak mengalirkan air mata...


hahaha....suami ku menipu yerrrr..kata tak da duit :P
dia tak pernah kecewakan permintaan aku .....mungkin pada setengah org..apa la sgt kan..tapi pada aku sgt bernilai..terimakasih kandaku.


kad yg sweet ...aku jer tak bagi kad kat asben....hadiah utk dia pon tak beli..
tapi tak per...nnt beli sama2 ngn dia...tu konsep hadiah aku utk dia..dia pilih..aku bayar



1 dinar emas ..depan
aku saja la mintak dinar emas sbg simbolik mcm kira hantaran mas kawen la cewahhh..
emas tak susut nilai...makin naik harga lagi ada


tahun depan anniversary 5 tahun...= 5dinar?hehehhe nak kena sekeh la tu


sijil pengesahan ketulenan

14 comments:

genny da bomb said...

oittt!!!hang beria2 mintak macam2 kat dia..hang tak bagi kad apa pun kat dia..mmg nk kena sekeh mek ana nihhh...hihihii...

next year make sure at least kad tau hehehhee..bukan carry2 fwd punya mek ana naaaa...

Abang Long said...

emas tak susut nilai...makin naik harga lagi ada


Cuba ucap pada hubby. Itupun kalau kalau kalau dia faham. :)

kirana said...

geni,
aku nya kasi backdated nnt hehe...
yg penting suami bg isteri dulu cewahhhh :P

abg long,
paham ayat abg long tu..tp ada maksud lain tersirat ker..

my little family said...

bertuah badan..kekeke

PuteriSatu said...

waah..cik puan ana kita ni dah bermacam2 dah..dapat dinar la...join biz properties la.... chaiyok2 dik... akak doakan sukses k...

cikda said...

ana
oohh happy anni la yer..
kejap jek 4 tahun...
bulan 3 nnt aku plak....
sama la dgn hg..kononnyer xde hadiah..tahun 2010..tahun berjimat cermat...

lady zaini said...

tahniah..moga kekal bahagia dunia akhirat.

Saya pun dapat dinar emas untuk anniversary tahun lepas, sama plak :) Agak-agak diorang bagi ikut tahun anniversary tak? hehe, tamakla tuh

kirana said...

k.ayu,
time gini ja nak amik peluang kak hehehee


k.puteri,
hihi..baru nak sedar diri :)
baru nak start sikit2 kak..jom la sama2 buat..kumpul pelan2

aida,
tq2....hang nk berjimat mende..nak masuk umah baru tu :)


lady z,
tq2..wahhh hadiah kite sama :)

..bertuah la kalau dpt ikut thn anniversary..heheh botak kepala :P

Diarihatiku1976 said...

satu bentul hadiah yg bagus... bagus untuk simpanan hari tua.. emas tak susut nilai.. lagi tinggi ada ler..

:: imanja :: said...

wah beshnyer ana...ha cam nak mintak akt husben jgk lah...hehehe....belom dpt hadiah lg ni...ntah ado ke tkdo...even kt mulut ckp takyah la hadiah...tp kat hati ni dok tunggu la jugakkan

kirana said...

diarihatiku,
ya betullllll..jom kumpul skrg

sue,
cewwahhhh lain dimulut..mintak la sue..berkeping2 mintak kat dia..tak rugi :)

Em's Family said...

bagi idea sikit nak minta kat em ape... hehehe
anyway

Happy Anniversary

kirana said...

mira,
tq..
ni nak mintak sempena anni gak ker...mintak gold bar :)
em kan kaya

Iena said...

ko sgt bertuah! nk jugak...

nway, happy 5th marriage anniversarry yer...
better late thn never rite?! ayat cover line... hu3

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin