arini aiman 15 bulan... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, March 24, 2008

arini aiman 15 bulan...

arini genap aiman 15 bulan
smlm nk pegi bwk inject chicken pox..tp tak dpt..
tak tau la pulak susahnya nk cari klinik yg ada injection ni
pegi 3 klinik seme tak de..last2 doc suh pi klinik kanak2..
pegi la cari..tp tutup pulak....menguji kesabaran sungguh

so igt mlm ni lah nk pegi cuba lagi

aku jugak dh stop noriday ..hihihi..apa kaitan ngn aiman 15 bulan???biar lah rahsiaaa..

smlm jugak ada sdikit selisih faham ngn somi ku..
masa makan kat mcD ..somi ku kata aku tak bg sokongan dia nk gi tgk F1..

huhu..kecik ati aku tau..bkn tak bg sokongan..
ari sabtu akak ku dtg umah..so bermlm umah aku..
somi ku pulak tak konfemkan awal2 nk gi tgk F1 tu..patutnya dia bgtau aku sblm
akak aku dtg..leh aku bgtau akakku awal2 kata kul 2 ptg ahad nk kuar tgk F1
sudahnya smlm masa bwk aiman gi klinik kul 1230 baru somi ku bgtau nk gi tgk F1 kul 2!
cmner aku nk bgtau mereka...huhuu..aku tersepit..

itu cerita smlm..
arini pegi keje JEMMMMM lagik...aku sgt tertekan tau..
terowong smart tutup .then jem melarat smpai lah sg besi ni.
sudahnya aku masuk keje 920 pagi!dah la aku ada keje nk
kena submit arini.urgent!tak solve lagi prob nih...hhuhuuhhu
jiwa tertekan!

6 comments:

KV said...

ehem ehehm..dh stop makan noriday ek?

NaZa said...

jgn tertekan ana... nnt xde makna ko berenti mkn noriday.. ekekek

PuteriSatu said...

akak tahu rahsia tu....muahahah....

p.s napa tak add akak punya YM? sampai ati...sob..sob..sob

NONIE AZIZ said...

hemmmmm....dah stop Noriday...hemmm jomlah kita pakat2 buat anak...huhuhuhu...

nasazfrog... said...

aku noriday tahan 2 minggu jer tak tahan badan cepat naik, umah ko besar beb

kirana said...

kv,
sakit tekak ek..hihi

naza,
tertekan aku tertekan

puteri,
hehe..tau tak pa..diam2 noo

nonie,
sabau kak..hihihi

nasaz,
oh ko amik noriday gak ek..
aku rasa lately ni bdn aku naik sket..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin