maafkan mama sayang ... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, March 26, 2008

maafkan mama sayang ...

aiman..anak mama..
mama minta maaf sbb tinggikan suara marah aiman pagi tadi
tu la aiman...sapa suruh gi teraburkan baulu atas katil mama
abih penuh tilam aiman penyek2 taburkan..
dh la pagi2 mama kalut nk siap lagi.
tp mama kecian tgk aiman masa kena marah tu
aiman dongak jer tgk mama ..diam tak kata apa
dgn mata yg penuh nerd tu ..sayu mama tgk
mcm berdiri menunggu hukuman ..
mama tak sengaja nk tinggikan suara syg ...
MAAFKAN MAMA



masa ni pagi bila ntah..cian lak tgk aiman..
pagi2 bgn tgk org sibuk siapkan diri ..
aiman melarikan diri duduk kat sini..

5 comments:

KV said...

hehe..biasalah tu. Akak pun slalu rasa bersalah lps marah2 anak.

PuteriSatu said...

alahai siannya aiman...mai kat auntie sayang...mama aiman marah...jangan melawan ye sayang...biarkan mama aiman marah...nanti mesti mama aiman nyesal marah aiman kan..sebab aiman kecik lagi...

biasalah tu ana...betul kata orang...bila kita punya anak ni baru kita tahu takat mana tahap kesabaran kita...dan betul juga kata orang...anak-anak ni betul-betul menguji kesabaran kita...jadi...kita kena belajar untuk banyak bersabar....

nasazfrog... said...

ana aku pun penah gak terlepas marah wani, klu aku marah wani, dia babap aku balik ko tau,, wani ni garang jugak orgnyer tau.. muke nak serius jer pandang aku... aku rase dia dah beso nanti tegas nih... ko ni dah marah anak pastu cakap kat dia balik la beb.. sian tau kan budak lagi tu,, :)

Faina Arisya said...

setiap ibu pasti akan marah anak2nya.. biasalah tu budak2 nak membesar.. nakalnya lain ckit.. kita kena banyak bersabar.. saya pun sama gaks.. bila dah tahap kesabaran tu hilang.. melenting gaks.. pastu mintak maaf balik dan explain kat dia kenapa kita marah dan pesan kat anak2 jangan buat perkara yang boleh buat kita marah lagi..

kirana said...

kv,
itu la..sedih sbanrnya rasa..nak2 kalo tgk derang tido...sayu jer tgk

kak puteri,
mmg menguji kesebaran sgt2.. :)
nk berdoa jd ibu yg penyayang dan penyabar hehehe

nasaz,
hahaha ganas wani..jd kelako la pulak
iyo la....aku sedar dia budak lagi huhuhu..tp mai time marah tu tak sedor lak :)

faina,
aa..eloknya mcm tu la kan..pas marah explain y kite marah...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin