Dilema F1 ... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, March 19, 2008

Dilema F1 ...

ujung minggu ni ada F1 ..somi ku ajak gi tgk...

aku??huhu..bkn apa..tgh dok pikior..logik ker nk bwk aiman skali

gi tgk tu....dh ler bising giler...telinga anakku yg comel tu mana bole terima high


frekuensi lagi kan....hmmm..pulak tu panas terik tu nk tunggu tgk...hoho..byknya reason aku..dgn erti kata lain tak nak gi tgk..hihihi..tp kecian lak ngn somi ku..thn lepas tak gi tgk..sbb aiman kecik lagi...





peminat cilik Ferrari -aiman@ 8mths


maka aku pon mengeluarkan hujah2 yg lebih realistik..aku ckp la..tiket dh mahai lah
dulu rm50 jer utk hill stand ..skrg ni rm100...somi ku terlupa..dia kata dulu rm150...
konon2 skrg lagi murah .lah..

pagi tadi aku godek balik tiket2 tahun lepas2..rm50 jer..sib baik aku simpan tiket2 tu..
hihi..dulu masa bercinta..simpan seme tiket wayang..tiket apa2 jer la..skrg ni bersepah jer ..

tiker ajer dh rm100x2 =rm200 ..parking lagi rm50 ..tudiaaa..rm250..
abg pikior betul2..hihi..bley wat beli menda lain dh tu..kite layan kat tv jer la...hahahhaa


koleksi pertama..best bunyi enjin..aiman suke sgt



********************selingan*******************

2005 (zaman dating)
abg :awak..nk tgk F1 tak?
aku : naaakkk!
abg :betul ker..tak pe ke panas2?
aku :errmmm..tak kisah lah..bolehhhh


2008 (anak sorang)
abg :yang,F1 nak?
aku : hmmm..bila?
abg :minggu ni laa
aku :nk bwk aiman ker..ish panas lah..pekak aiman nnt

hehehhe..takde makna apa2 pon..gurauan jer tau bang
skrg ni nk wat apa2 pon kena pikior anak kite :) ..bukan nya tak nak pegi tgk ...



aiman nk sokong bmw ke ferrari ni?mama suke bmw

1 comment:

PuteriSatu said...

wah..aiman dah pandai nak racing dah kan..betulla..sian bebudak panas kat sepang tuh....tak per..tunggu aiman besar sikit...mesti dia pun seronok nak pegi teman papa dia...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin