seleranya dah kembali | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, March 11, 2008

seleranya dah kembali



lega hati aku ..aiman dh berselera nk makan...mcm2 dia nak makan..kdg2 tu smpai tak berenti ngunyah smpai la dia tido..lega mama tgk ..bapak lak riso takut aiman gemok..tak de maknanya nk gemok bang ..dia lasak bkn main lagik..



tak tau ler mungkin dulu selera dia takder sbb baru baik demam ker..
atau gigi tak byk lagi ker..skrg ni gigi bwh dh ada 4..atas pon ada 4 ..
aku jugak ada bg supplement dbrain ,mungkin ada jugak membantu.
aiman pon suka sgt mkn dbrain..padahal bknnya rasa apa pon..tawar jer



ni masa makan sate kat sate kajang hj samuri..bsungguh2 dia mkn
..sbb suke tgk dia makan..esok mlm nya dtg lagi mkn sate..aiyaaak..
ni sbnarnya bapak ke anak yg nak makan ni
hubby suka sgt sate ni..kedai ni best jugak lah..deco cantik ..
bersih jugak..masak pon sedap tapi hari2 makan sate leh muak jugaakk..
aiman suke mungkin sebab benda tu cucuk kat lidi kot..
nnt igt nk beli lidi lah nk cucuk2 makanan bg dia..


ini penggemar sate no 1

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin