mcm ni lah jadinya | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, March 3, 2008

mcm ni lah jadinya

bila pagi2 kalut ngn anak..aiman skrg ni pagi2 jer nanges nk ikut bapak gi keje..

siap guling majok kat pintu..slagi tak angkat pujok..nanges mcm kena dera...

jenuh la..nk dukong dia..nk bsiap lagik..tu yg jadi kes tudung terbalik nih..belasah jer la..malaih nk tukau2 ...


skrg ni nk sapu losyen krim ke apa ka pon tak sempat..kalo nk pakai corset ..sapu pati halia seme tu..kul 545 kena bgn dah..owh ni baru anak srg...tak leh imagine nnt anak dh btmh..takut tak terurus jer diriku...

1 comment:

PuteriSatu said...

banyak entry akak tertinggal ye...apapun..dah habisku baca huhu...

samala cam akak nak diet...diet je...tapi tuhla kirana..klu nak diet ni mang kena nekadla....bila tengok kawan2 diet memang kurus..time tu la nekad nak diet..tapi time tu je...habis time..hancuss....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin