hari ni hari meredah sale! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, March 28, 2008

hari ni hari meredah sale!

yuhuuuuuuuuuuuu....
aku baru balik dari terjah dan redah sale ni...penat2..
hari ni aku amik halfday semata2 nk gi mattel sale ni..
yg bestnya somi ku bg sokongan moral nk teman aku kali ni
sblm ni aku ajak dia kata tk dpt join sbb ada kursus
balik keje smlm dia kata dia amik cuti nk teman aku..yeeehaaa..syg abg!
pagi ni bsmgt bgn pagi nk gi sale punya pasal
715 dh kuar umah..biasa2 730 baru aku gerak


me n my supportive hubby

pahtu gi bekfes kat R&R seremban..aku oder soto..tp dh tak lalu nk mkn
hehe..dok merancang strategi dlm kepala ni
dlm keta dh atur plan ngn somi ku..tmpat mana nk terjah utk
Fisher Price product base on last time sale lah



k.imah n asben tgh sort out..byk giler dia beli RM650 habis

sampai opis..jemput kak sheli n kak imah follow kitorg
konvoi 2 biji keta lah.
jem mmg dijangka...aku dlm kete dh gelabah
kul 9 dok sangkut jem lagi..harus smpai sana lewat ni
mesti dh ramai org kat depan pintu
last time aku org yg plg depan skali



me n kak sheli..kak sheli byk gak tu

sampai2 jer..nk cari parking satu hal lak..
aku dh pesan ngn somi suh double parking jer..pahtu letak no phone lah
aku ngn k.sheli dh turun dulu smtara somi cari parking
kalut berjalan ni nk masuk building tu


the crowds

smpai jer kat tkt 2 tu..tgk2 org dh ramai..pntu dh bukak
derang pon berlari masuk..aku pon tak ketinggalan berlari2 jugak
hahahaha..lantak pi la..kalo nk belenggang kangkung kat situ
mau mata putih la tgk org grab brg2


dicelah2 kesebokan org..hihi..we love greeennn

kali ni ramai gilaaaaaa org dan brg2 yg best pon tak byk sgt aku rasa
yg last time aku dtg lg best brg2 nya
yg big2 item tak byk kali ni


manusia2..ramai sungguh ..


ni antara barang2 aku grab
tak sort out lagi



pas tu kitorg beredar gi vantage sale lak
aku nk teman kak sheli jer..dia minat english style kan
so aku masuk jer round2
beli la jugak brg..nk bg hadiah kat mak aku n
kat kwn aku yg nk resign nnt





murah jugak kt vantage ni almost 50% lah



nnt aku update hasil2 rembatan nx entry
sekian laporan hasil terjahan hari jumaat :)
hohohoo pasnih harus ku dok diam2 ..

2 comments:

cendawanintim said...

Kirana,

Best kan kalu asben dapat teman pegi soping moping tu kan..

Wah.., banyak gak awak memborong yer...jangan guna kad kredit erk..hikhik...

Liyana Shuib said...

Waahh bestnyer..upload la gambar..em due date bulan 5 ni..bulan 9 leh serbu sama2..hehe..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin