4 a.m | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, June 4, 2008

4 a.m

waaaaa pagi tadi betul2 menguji kesabaran ku..
malam tadi aku makan pulut kuning ..bbsitter kasi..mkn pon sket jer..
tau2 jer la..mkn pulut kan ngntuk..baru kul 9 aku dah pening2 ngntuk..
asben balik keje mlm tu pon mkn jugak pulut tu..lagi byk dia makan...
agaknya penangan pulut tu kot sampai kitorang tido mati..

sedar2 jer..aiman dok kibas aku ngn plastik choco crunch..
apa lagi aku melompat la bgn...dlm kegelapan tu aku raba2 la tilam..pegang2 tgk choco crunch
ngn serdak2 skali!!haiyaaaaaa...aku tgk aiman dok bersila mkn ...huhuhuhuuuuh

terus kejut hubby ..bukak lampu tgk ...ya allahhhhhhhhh...abih atas tilam.penuh ngn choco crunch...mcm mana la aku tak sedar..padahal dia tido sebelah aku...bila masa dia bgn kluar bilik gi amik tu..dah la gelap2..benda tu lak aku dah sepit kan ngn benda..dia leh la tarik bukak...masa tu aku nak marah dah..tapi kang jerit2 kang jiran dgr lak pagi2 buta...aku bebel sket2 jer la..aiman lari kluar bilik...gi baring kat dpn tv..selamber jer...huhuhuh mmg sabar giler ni..sib baik ayah dia ada..pagi2 nk kena bukak pasang cadar...huhuhuu

moral pas ni ..jgn lupa tutup pintu bilik..


gambar sekadar hiasan

5 comments:

Ibu Emir said...

hahahah, nasib baik coco crunch, at least salin je cadar tak yah berus.. buatnyer dia tuang air manis ke.. heheh tak ke haru.. tapi mak aii boleh tahan dia tak ngantuk malam2 sorang2..

aishah said...

hahaha.. bagus aiman bagus..

cendawanintim said...

aiman...aiman..naper kaco mama tido tuh...

jangan noti2, nanti auntie geget idung...hiks

NaZa said...

aku kena bersiap sedia fizikal n mental, fakhry akan mengikut jejak langkah aiman xlama lagi. huh....

kirana said...

ibu emir,
kalo tuang nyer air..ada jer org jadi hantu i rasa...huhuhu..tu ler pelik betul leh bgn pagi2 tu..aritu bgn kul 2kot nk tgk tv..haruuu

aishah,
wah auntie ni sokong aiman yer...

cendawan,
dia tak kaco aih..dia gurau2 kasar ngn mama jer tu huhuhuhuuhuhuh

naza,
elok la ko prepare pelindung kemarahan skrg ni..hihihii

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin