perasaan ku bercampur baur... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, June 5, 2008

perasaan ku bercampur baur...

arini....aku dihadiahkan kenaikan minyak 40%....
..aku tak tau nak berkongsi perasaan "gembira" aku ini...
aku tak surprise pon dgn hadiah ni...sebab dah tau dah nak dapat hadiah ni dulu ..cuma
yg aku suprise hadiah nya terlalu besar..tak sangka...sungguh aku sangat terharu lah dgn pemberian nih..semalam aku balik keje aku singgah di petrol pam nak claim hadiah ni...meriah sungguh suasana di sana!aku suka...aku isi penuh2 ..yer la wpon leh la pakai 2-3 hari..at least 40% aku save leh wat makan 4 hari aku keje ..

aku sbg rakyat marhein yg tak dapat elaun itu ini terpaksalah memikirkan cara nk menggunakan hadiah yg baru diterima ini..aku pon dah mati idea nk berjimat mcm mana lagi..

nampak gaya..kancil aku akan dipakai sampai tua lah..

lepas ni byk la pesta2 kenaikan lagi...sama2 la kite meraikannya..meriah sungguh negaraku

1 comment:

cendawanintim said...

wah pegi claim adiah beramai2...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin