ni rumah ka kapai pecah ni... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, June 24, 2008

ni rumah ka kapai pecah ni...

nak pengsan tgk ni...masa ni aku masuk tido awal..sakit kepala tak sehat
tinggal la 2 beranak ni tak tido...
ni sapa punya keja ni...

nk tunjuk perasaan ke apa ni....

malam ni sampai khamis aku tinggal berdua ngn aiman huhuhuhhuuuuu..

8 comments:

NONIE AZIZ said...

huhuhu haruihlah rasa nak pengsan tengok rumah macamnikan...kak nonie selalu gak rumah jadi lagu ni sapa sifu? sapa lagikan kalau tak syasya

NaZa said...

kemasnya umah ko ana.. kehkehkeh..

buzzybug said...

ini harus dinamakan tongkang pecah ini... hehehe..

cendawanintim said...

pingsan nengoknyer kan...

ada anak kecik biasa laaaaaa...

kirana said...

kak nonie,
sakit kepala makin teruk tgk ni huhuhu

naza,
ko tunggu sket hari lagi hahaha..tgk fakhry tolong kemaskan lak

buzzybug,
mmg pon..pening


cendawan,
nk kemas lagi satu hal..nnt
nk wat satu bilik utk dia ..nk berkubang ke apa gasak laaa

ratna said...

MAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!! kalau saya la yg kena mau menjerit satu rumah...satu lorong pun boleh dengar...he he hehe

Saliza said...

rumah hang macam umah aku la...x larat nak kemas...tu baru sorang blum campuq adik dia lagi..hehehe...memang pening kepala ngan budak2 ni....

mr.zoul - mrs.zoul + baby zara said...

tue dia...amik ko umah dah macm tongkang pecah dibuatkan oleh anak...hehehe....klu aku, ermm joint sakli bagi sepah betul2..pastu kemas...hahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin