bila la nak redeem ni | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, June 9, 2008

bila la nak redeem ni


rezki2 ....dalam proses nak berjimat cermat ni....baru teringat nk pi redeem..hehehe
dah lama dapat ..tapi malas nak naik atas..bole la nk tukar voucher jusco..kira leh la aku nk beli kasut ke baju ker...

ps:off to training till thursday...nnt aku jengah blog korang yer...

6 comments:

KV said...

rezeki jgn ditolak

buzzybug said...

iskk... jelesnya tgk voucher jusco tuhhh... hehe...

PuteriSatu said...

wah best tu..nanti tunjukla apa yang dibeli..akak nak tengok..huhuhu...

cendawanintim said...

wah, redeem tuuuh...

take care..

Ibu Emir said...

redeem jangan tak redeem, tapi kalau tanak.. ibu kepada Emir ni ade je :p

kirana said...

kv,
mesti tak tolak punya..nak2 saat2 genting ni hihih

buzzybug,
tu ler ..sapa suh tinggal kan M*M**S ..hihi..kat sana ada ke dpt voucher? (ayat nk riak ni hihi)

kak puteri,
i.allah...kalo rajin sy snap la pic..sy ni ikut mood jugak nk tunjuk pon hihihih

cendawan,
nak ke?hihihi

ibu emir,
amboi lajunya mengofferkan diri..ekekeke..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin