puas hati dah dpt makan durian | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, June 23, 2008

puas hati dah dpt makan durian

minggu lepas2 ngidam giler nk makan durian..
masa tu nk beli kat tepi2 jalan..takut kena tipu..sabor je la dulu
baru2 ni tkg entry naza..aku dah tak tahan...kena beli jugak

malam tu asben gi carik kat giant je..beli durian tembaga yg dh kopek tu
senang..balik bukak plastik terus makan..rm15..mahai jugak aku rasa..gambo tak sempat amik sbb dah kepingin giler..


pahtu jmaat gi pasar mlm..npk cam byk sket org jual..
kali ni asben pulak yg nak beli..aku kalo dah dpt makan skali pon dah puas

ni durian d24 ..sekilo rm12..amik sebijik jer..timbang2 sekilo lebih..dpt ler rm12

operasi mengopek..aku mmg tak reti nk kopek durian..aku tau koyak bila dah terbukak jer


nyummy nyummy ..aku n asben jer melantak..aiman tak reti makan



zoom dekat sket...

argh tiba2 rasa nak lagi pulak

3 comments:

Anonymous said...

hahahaha... durian... last week pun kte makan banyak durian. sabtu ahad makan durian.

kak ana kena tag ngan kte... jwb ye kalu ada masa... :)

http://buzzybug.wordpress.com/2008/06/23/tagsatu-one-%e3%81%84%e3%81%a1/

NaZa said...

sedapnya nampak durian ko... nk pi carik gak la... esk mlm ada psr malam kt kinrara kot. bleh la pi cr...

ANAKIRANA said...

buzzy,
nnt k.ana jawab yer..lambat sket la..hahaha...hutang dulu nooo

naza,
mmg sedap..isi seme elok..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin