aku belum bersediakah?? | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, June 3, 2008

aku belum bersediakah??

wiken aritu aku balik melaka...plan nk singgah umbai mkn ikn bakar..tapi tak jadi..
sbbnya aku malas..pahtu hubby ajak singgah mkn cendol kat banda hilir..cam malas jugak..
tapi pegi jugak utk tidak menghampakannya..tgk2 ramai gile...nak2 musim cuti ni..
so tak singgah mana2...mood aku mmg tak betul2 lagi la

smlm aku EL...bbsitter aiman emergency balik kota tinggi..
seharian aku dirumah ngn aiman...nak kluar jenjalan sememangnya mood aku tak betul..
seme ok pada permulaannya..aiman pon mendengar kata jer..
yg jadi tak ok nya..smlm aiman kerap poo poo...adohaiii..bukan sakit perut..tgk dia nyer stool cam biasa jer..cuma smlm kerap lak membuangya...
huhu bila mcm tu ..tu yg aku jadi tensen..aku jadi penat lah..sbb aiman kalo masuk bilik air
tak nak kluar...haru...jenuh aku ...menjerit nangis bila aku angkat dia kluar..bila dia nanges jerit2 tu aku jadi la tensen...

ayah dia kena stdby minggu ni..so mmg balik lewat..
kalo ayah dia ada..leh gak gilir2 take care aiman..ni aku srg..mula la aku merungut..tapi aku tak marah kat aiman...aiman tgk aku nanges..dia gelak igt aku wat lawak huhuuuh
aku komplen kat hubby..aku dah penat..huhuhu..aku bukan mama yg baik kan...kalo mak yg baik mesti tak merungut....waktu2 camni aku pikir cmner la mak dulu2 jaga anak kan..dah laa ramai lagik....aku yg srg ni pon aku dh merungut tak larat...adakah aku masih tak bersedia memikul tanggungjawab sbg seorang ibu mithali?
aku rasa aku ni bukan isteri dan mama yg sempurna......


tgk..aku masih tak da mood nk upload any gambor...

p/s: utk abang dan aiman..maaf dipinta

4 comments:

cendawanintim said...

Ada masa n ketika kita akan berada di dalam kekeliruan tuk sesuaikan diri ngan keadaan...biasalah..

Sekang ni tambah plak dalam hormon yang memuncak, sabarlah...

KV said...

ana, akak pun ada gak merungut penat jaga anak. Biasa lah tu. Tp mmg kita syg sgt anak kita kan.
Tu la pasal akak respek ngan org yg ada anaksetahunsatu tu. Huhu

buzzybug said...

hormon orang mengandung kot tu~ ;)

kirana said...

cendawan,
agaknya la kan..hormon tak tentu kot skrg ni..serius..rasa mcm2 la skrg ni

kv,
ye kak..bukan tak syg kat anak..tp tu ler..hiihii...

buzzy,
yer niza..hormon org peknen ni tak betui2 lagi ni

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin