lolipop | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, June 18, 2008

lolipop

loli ni dah lama beli ..masa balik kedah dulu ni..aiman tunjuk nak benda ni masa kat R&R..
ala budak kan..colorful gini suka la...beli je..aiman tak makan pon..baru ni je baru dia npk dlm petiais..
aku tau ni tak elok bagi derang..tapi aku ada pendapat sendiri hehehe....
1.bukan hari2 aku bagi makan benda ni..
2.tak habis pon budak nk makan..jilat sket pahtu campak..just suka tgk color2 nk main2 gitu jer
3.aku saja nk bg rasa mcm2.. kecuali yg ada MSG mmg no tolerance yerr



auntie2 nak ker?


opps dah masuk lam mulot laa..



tengok jer la yerrr.. :)

4 comments:

buzzybug said...

kakak nak lolipop tu sikit...

NONIE AZIZ said...

macam sedap je lolipop tukan...apapun akak suka gambaq rumah kawan kirana ni lawalah...kaler dalam rumah dia cantik...

cendawanintim said...

sweet jer aiman ngan lolipop..kasik auntie sket buleh?

kirana said...

buzzybuz,
oit cik niza..jgn dok pasan kakak noooooooooo.

kak nonie,
tak sedap pon loli tu..sy ty rasa tawar jer..
aa kan ..sejuk je tgk color tu

cendawan,
auntie nak ker..nnt aiman kasi yg balance aiman eh..hihihi

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin