MEREKA TIDO MCM NAK EXAM ESOK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, March 17, 2010

MEREKA TIDO MCM NAK EXAM ESOK

buku tak lepas dari tangan tu

mcm penat studi jer :)


adik pon sama2..baca sampai terbalik buku



lama tu baru jatuh dari pegangan dia..

memang depa ni suka ngn buku....walaupon tak reti baca..sebut jer la apa2 pon macam konon2 depa baca la

aisya skrg pon pantang jmpa buku ngn pen ke pensil ke..dia nak conteng..sekali tu dia dah pegi conteng kat pasu aku.pastu kat dinding..haihhh risau aku :P..sib baik cepat tengok

harini aisya dah sehat sket la..tak da muntah2 lagik....lega sikit mama
tp kejap jer rasa badan tu nampak susut...seharian tak makan minum agaknya...

minggu ni entri anak2 jer la yer...

4 comments:

:: iManja :: said...

moga aisya & aiman cepat sembuh...cian kat mama tu dok wisau sgt

genny da bomb said...

hihihi jadi ulat buku cam mama dia la kot..mama dia kan budak cerdikkkkk hihihihi

Mak Su said...

sejuk perut nengok anak2 suka buku, membaca mmg jambatan ilmu :)

moga mereka sihat dan riang selalu, amiinn :)

kirana said...

sue,
aiman dah ok..aisya muntah jugak smlm

geni,
takut kecik2 jer suka..kang besar2 malas pulak..haru

maksu,
ameeeeeenn :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin