TONGGENG | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, March 25, 2010

TONGGENG


org kata kalau budak tonggeng2 gini ..kecacingan yer??
aritu aisya keluar cacing..masa bapak dia tengah cebokkan dia...aduhhhhh sib baik bukan kena time aku ..lepas kejadian tu aku dah takut nak cebokkan dia ....dia poopoo jer tepon bapak dia..heh tepon cerita takut dulu..pastu terpaksa la gi basuh jugak..takkan nak tunggu bapak balik tengah malam kot

heran gak ..kecik2 lagik dah ada cacing..sekali tu jer la keluar..
pengasuh kata tu cacing susu...betul ke..aku pon tak tau

5 comments:

mazzuana said...

ada ek cacing susu? ko dah penah bagi makan ubat cacing kat aisya ke ana?

Puteri Satu said...

eh... ada lagi ke bebudak kecacingan ek...? aha na... dah kasi aisya ubat cacing ke belum...?

kirana said...

mazz,
tak penah bagi lagik..bukan ke 2 thn ke atas baru leh kasi kan?

k.puteri,
tak bagi lagi kak...dah leh kasi ek?ana tgk kat ubat cacing tu umur 2 thn

SUZIE APAI said...

itu bukan cacing/.nk exercise tu..dia nak suh ko exercise skali la tuhhh

k.fey said...

budak kalau tonggeng-tonggeng ni nak dapt adik laa cik anaaa woiiii!! jeng jeng jenggg!!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin