ENTRI MAT MOTOR | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, October 14, 2010

ENTRI MAT MOTOR

bagi laluan kat asben..peminat motor..tapi belum ada motor..dalam usaha kot tu :P
restu isteri pon kena dapat gak tau..
hari ahad lepas... dia pegi sorang2  layan MotoGP ..sejak ada anak ni...tak dapat nak gi tengok sama2...walaupon aku boring tengok..
bukan tak nak bawak anak...tak sesuai!
dgn org ramai...cuaca panas..nak jalan masuk jauh..parking kete 1.5km ..nak jalan huhu tak sanggup2..
dulu masa dalam mode couple...mmg sanggup ler teman :P



gambar motor tak de sebijik pon.....
banyak dia amik video...aku letak satu jer la video..dah dia request entry ni..nak karang apa pon tak tau

video
cuba tgk..apa yg best sgt ni...kelip mata pon tak sempat..
layan jer la...minat motor tak pe bang..jgn minat "benda lain"

 

3 comments:

nurqaseh said...

betul..xpe dia minat motor...jgn benda lain..hubby saya plak minat F1...tiap kali F1 kat sepang nak g..dulu leh la dok gombak...skarang dah balik tganu...huhu..tahun ni x g..

Chik Na said...

layan je lah kan ..asal jangan minat "benda lain"

rynas said...

betui..betui..jgn minat kat lain sudah yer Ana

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin