YG BURUK ITU UDAH DIGANTIKAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, October 18, 2010

YG BURUK ITU UDAH DIGANTIKAN

Eheemmmm...suara anda kami dengar cewahhhhhh...
aritu kan ada ler membe gi sewa kat tiara ni....pastu aku suruh la tgk apa yg patut dan tak patut
tapi aku dah tau dah...langsir bilik tu mmg daif.(langsir asal)..masa aritu nak tukar bajet dah takder
jadi redha jer la..harap2 tetamu tutup mata buat2 tak nampak :P

balik dari percutian dia pon komen lah
"ko suruh cleaner basuh langsir sket"
"lain2 semua ok" ~komen nuzli bukan nama sebenar

haha..langsir tu bukan kotor...mmg dah rupa cenggitu
hari berganti hari...bulan berganti bulan


taraaaaa.!kenal tak langsir ni hahahha...yg atas tu tak tukar sbb railing nya style zapp zapp tu...so kena ada langsir jenis tu jugak la...menten dulu yg tu...
pastu kat katil tu ...aku dah tambah bedskirt...cover sket divan yg buruk itu

mcm penah ku lihat langsir ni kan hehehehhehehhe
sekarang kena carik langsir tuk bilik aku pulakkkk

sampai aku terjatuh masa  pasang langsir ni..lebam lutut..sakit ketiak
aku tgk asben tgh pasang..aku mintak nak buat..
pastu tambah bantal peluk tgk tv 2 bijik

tu jer improvement utk tahun ni.........
semoga tetamu tak sakit mata memandang lagik :)







*****PROMO ULANGAN**********


CUTI SEKOLAH TAK LAMA LAGIK...
ADA PLAN UTK BAWAK ANAK2 ANDA RELEASE TENSION
TAK TAHU NAK GI MANA?
BOLEH LA CUBA DATANG SINI

TEMPAHAN DAH DIBUKA
DISKAUN UTK PENGINAPAN 2 MLM KE ATAS

yg ada dlm rekod saya
-deepavali 5,6 Nov -booked (3d2n)
-20-21 nov (cuti sekolah) -booked (3d2n)
-3-4 dec (cuti sekolah)-booked (3d2n)


SMS /CALL : 019 : 2616765

4 comments:

Chik Na said...

lain kali kalu chik na nak p tiara boleh la contact ana... nanti bagi diskaun banyak banyak yer :-)

Em's Family said...

wah bagus!! insyaAllah ade kelapangan, emran tak panjat bukit mungkin sampai hehehe

SUZIE APAI said...

woit...biz baru ko ke ni?

sudah bagus..langsir dr umh ko heh? lawaks la ko niiii!

ana-kirana said...

chikna,
sila2...diskaun byk2 kena tunggu offer hahahaa

mira,
hobi panjat bukit pulak dahhhhh :P

suziee,
hahahaa!ko niiiiiiiii
perasan ek :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin