EXCLUSIVE :GAMBAR SEBELUM PAKAI BRACES | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, October 5, 2010

EXCLUSIVE :GAMBAR SEBELUM PAKAI BRACES

gedik tu nak buat exclusive bagai hikhik..
bila ntah tak igt..ada org nak tgk gigi aku sebelum pakai braces ..
pastu arini aku rajin nak membersihkan folder2 lama..nak remove gambar2 merapu yg memakan space ,terserempak folder kawen riz...
sebelum pakai braces...tak nampak..klik gambar utk tatapan :P


semasa pakai ....time bertunang
lihat...tak sabar nak tunggu gigi cantik dulu dah nak bertunang ..sanggup merakamkan gambar dgn gigi besi :)

selepas bukak...carik sendiri :P

dulu masa aku buat..RM2k utk gigi atas shj..nasib baik gigi bawah tak terabur ..tu pon doktor  bg cadangan nak buat jugak ...nak bg rahang cantik..so senyum pon cantik..rabak poket!

sekarang biras aku pon pasang gak ..total RM6k ..atas bawah...melonjak harga ..tapi maybe la klinik lain2..

kepada sesiapa yg nak buat tu..pegi la buat..konfem tak menyesal..utk kepuasan diri :)

5 comments:

bie said...

huhu..dulu pun igt nk buat....tp kesbi len lah plk xdpt buat sbb doktor ckp bukan mslh gigi sgt...mostly rahang...suke isap jari kot kecik2 hahahaa...kalau buat pun xde effect sgt n lg menyakitkan dr org2 biasa dok buat...better xyah buat..doktor ckp huhu

:: iManja :: said...

wah gambo dah 5 tahun pon menten je cik ana ni...

ana-kirana said...

bie,
hahah suka hisap puting kot hehe
tak leh buat ek...

sue,
haa menten kat mana :P

bie said...

haha..puting xde rsnya zamn2 kecik dl...puting dia lain skit jadinya haha...dr poon yg ensem tu (haha) kata nk buat blh tp xberbaloi utk kes bi...lg sakit n effect skit sgt..dia kata takut bibir atas nmpk cam bengkak lak jadinya nant ..so redha je lah hahahaha

cik kumbang said...

tapi merana skt kan pakai braces nie...huhu~
hanya yg memakai je memahami kesakitan yg dtggung...huhu~

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin