ANAK BUJANG KU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, December 24, 2010

ANAK BUJANG KU

kite lupakan sekejap cerita aku yg macam org peknen tu kan..hehe nnt aku nk postmortem faktor2 jadi begitu :P

arini anak bujang ku dah cecah 4 tahun! 241210 ...
mmg dah senang la sekarang...sbb dia dah pandai uruskan diri sendiri dah...
mandi ..gosok gigi....cari baju sendiri ..sikat rambut bg pacak..semua buat sendiri
kadang2 aku yg malas ni mintak dia mandikan adik pulak..hahha
tu salah satu faktor badan aku naik kot ahhahaha mula dah cari sebabbb...

pastu yg aku rasa dia lagik besar skrg ni..dah pandai mintak nak tinggal ngn nenek
tak nak ikut kitorang balik seremban tempoh hari...sekarang ni dia masih kat melaka lagik..huhuhu sabau jer la anak aku ni....

lagik sekali dia rasa dia dah besar...masa nak pegi malam berinai rumah pengasuh tu ...
"aiman..cepat tido dulu..jap gi bangun nk gi umah mak"
"aiman ngn adik tinggal...mama pegi ngn bapak..aiman nak tgk kartun" tuuu tengok tu suruh aku tinggal dia kat umah pulak tu..cam berani nau

sedar tak sedar..mmg dah besar pon dia
dah leh jaga adik..masa kat pantai aritu...dia yg tarik tgn adik tak  bagi pegi jauh2...tka bagi pegi dkt anjing..mmg bersungguh2 jaga...terharu mama tengok

bercakap pon makin petah sekarang...buat2 cerita fitnah mama pon pandai gak...
mama doakan aiman sentiasa sehat ceria....jaga adik baik2


pagi tadi tepon dia kat umah nenek
"mama...dah beli hadiah ker?"
"mama nk gi beli la arini..."
"robot apa mama..robot apa.." cehhh buat2 tanya lagik tu

dia dok mengimpikan hadiah kat atas ni....tengaharini nak gi mencari...al nasib ler..bulan ni ada rezki lebih sket

happy birthday putra aiman!

12 comments:

NaZa said...

Happy Birthday Aiman..
Semoga menjadi anak yang soleh dunia dan akhirat..

genny da bomb said...

ready la 2 3 ratus utk menda kat atas tu kot..hehe

Mama Haikal n Hakim said...

hepi besday aiman....
ana, bdk2 la nih pandai demand kan..
haikal pun pantang nmpk robot...

fiza said...

Happy Besday Aiman...
Ana mmg terharu klu tgk anak dah besor n pandai berdikari...kite pun jd mls la..mula la suruh buat itu ini...penah kita tak sihat dia yg suapkan adik mkn..terharu sgttt...:p

SUZIE APAI said...

hehhehe...epi befday aiman...

bila si abg dh pndai jaga adik...bley la ekjas tambah lagi sorg! baru ko slim...hhehehhe

aku igt aku sorg je pnh suruh si abg amndikan adik, rupa2nya ko pun sama..hehehhe

nieda said...

happy birthday Aiman..dah boleh harap anak teruna ni

Marina Monroe said...

Salam ziarah dan salam perkenalan.
Cantik warna blog ni, auntie suka sangat!
Selamat Hari Jadi utk Aiman.

Najwa said...

mcm best kn bila ank dh pandai uruskan diri sndri..umar skrng uk-uk pun dh bole basuh sndri..lps mkn pinggan basuh sndri..hehehe..btw, happy birthday aiman..

n.a.j said...

happy birthday Aiman...

Em's Family said...

Happy Birthday Aiman.. :) dah [pandai mandikan adik..huhu Emir belum lagi tahap tu.. (sebab tak de adik lagi).. emir kalau mandi membantu syabas naikkan income.. bukan main lame lagi berendam dalam air

ana-kirana said...

naza,
tq auntie...

geni,
la ni dah tk beli menan kat dia dah..setahun sekali tgu bday jer la

sal,
aaa main mintak2 ja....ni pon aku peram lama suruh tunggu beday..
tak mau la dia mintak jer dapat..nnt senang2 jer nak mintak itu ini


fiza,
wahhh dah boleh harap sgt la tu dah leh suapkan adik ...

suzi,
hehehhe malas gak ko kan:P
bernas nya idea hang nk suruh aku slim

nieda,
tq auntie nieda...

auntie marina,
tq auntie..sy suka warna hijau ni..syg nak tukar color lain

najwa,
bab baruh bery tu tak leh lagik...dia basuh tak cuci lagik

naj,
tq auntie ain..

ana-kirana said...

mira,
hehhe kena adik dulu la tu baru leh tjuk skill
ala mira ..derang ni pon sama....kalau harap abg dia mandi...ermmm main air ler derang tu
mmg bil naik ler..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin