SUSPEN JER... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, December 7, 2010

SUSPEN JER...

ni cerita minggu lepas

bukak email..terpampang "Meet the Staff- meeting"
"ada apa pulak kali ni..."keluh hati kecil ku...

biasa la..aku tahun ni byk drama sket ..hhehe
mcm2 terlintas...nak kena buat design balik ker...nak kena sound ke..mmg mcm2 terpikir ssebelum nak masuk jumpa tu

11 am
sengih2 masuk bilik
bos bukak bicara
rupa2nya ......bos nak buat one-to-one meeting
fuhh suspen sungguh..igt nak sound aku..mana la tau

pastu

bla bla bla bla...

taksangka lama gak aku bermesyuarat ..sampai 1130
yg paling tak leh blah....ada part syahdu tiba2..haha tak mau cerita..maluuu

dan tiba2 aku rasa ..kenapa aku yg pertama dia nak dengar komen ?
hahahaa adakah muka aku ni muka tak puas hati????

sekian
"salam maal hijrah"

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin