PIL PERANCANG BUKAN PENYEBAB BARAH | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, December 15, 2010

PIL PERANCANG BUKAN PENYEBAB BARAH

terjumpa artikel ni...menarik perhatian..sbb aku pon amik pil perancang


ni jawapan dari Dr Adilah Ahmat

pil perancang juga memberi perlindungan kepada wanita...

'isteri risau ' tu bukan aku tau...kebetulan negeri sembilan hehehhe
sila klik utk baca penjelasan doktor
"wanita yg mengambil pil perancang didapati mempunyai penurunan risiko kanser rahim dan kanser ovari sebanyak 50% bergantung kepada lama tempoh penggunaan"




sekarang ni kat opis aku musim mengandung....mcm musim pengantin baru pulak hehehehhe

tahniah kepada geng tepi2 meja
1.k.imah
2.k.tuuuuuutt
3.ct sarah tokei tudung
4.dan jugak kawan aku ila....hang dah potong aku naaaa..heheh ..gurau jer


mereka tengah menghasut saya utk mengandung bersama2 mereka supa leh join club utk soping barang2 ibu mengndung dan bayi :P

saya masih dalam mode "perlindungan"


2 comments:

| SUE | said...

aisha dah besar :p..

suzieapai said...

juz info...good! aku tumpang baca yer..aku tak ambik pil perancang.. ownself planning sajork! ader berannnn??

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin