BUKAN SUSAH PON NIKAH | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, December 16, 2010

BUKAN SUSAH PON NIKAH

video

tengok ni..bukan susah pon kan...tak sampai 2 minit..dah sah kau kini milikku
"tak susah" katanya hehehhe...
nak laksanakan dan jaga yg "dilafaz" tu yg susah
tengok pengantin perempuan....tunduk penuh debaran....mmg macam tu lah rasa  saat2 penting gini...

aku suka pegi org akad nikah...sbb time akad dilafazkan tu...doa senang dimakbulkan
tapi pada hari kejadian ni...aku tak berkesempatan nak berada semasa akad diucapkan..sbb dok jaga aisya yg larian2
lalu sempat berpesan kpd asben
"bang..jgn lupa tau doa time akad tu"
 doanya ada dua aku mintak...salah satunya supaya "sentiasa bahagia hidup" ..yg satu lagik doa mcm lawak la pulak..takyah tulis lah...

tahniah buat anem dan zaki ..
layarilah rumahtangga tu elok2...cewahhhhh mcm dah tua nau pesannya hikhik
(anem  adalah anak kpd pengasuh aiman& aisya)

4 comments:

||imanja|| said...

comeynyer penantin pompuan tu

Em's Family said...

suke kaler pelamin tu.. adik ana ke, pengantin perempuan tu macam muke ana jer..

SUZIE APAI said...

doa aper wei lagik satu??? share je lorrr...malu plak ko ni..

ana-kirana said...

sue,
comel mcm sape :P

mira,
color jarang2 tengok..
haiihhh mira ni..dah tulih dah bawah tu..anak pengasuh hehehe..muka sama ek

suzie,
hahaha tak mau2..malu doa duniawi :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin