EN ALI SUDAH RUGI RM1500 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, December 9, 2010

EN ALI SUDAH RUGI RM1500

apa boleh buat dgn rm1500?
1.beli katil anak
2.tukar langsir bawah
3.beli dinar 2 kpg
4.beli rantai kat isteri :P
5.beli 10 ketul robot kat aiman
6.leh pi melancong tambang murah
7.beli henbeg 2 ketul
8.bla bla bla sat gi en ali tensen jer aku dok list heheheheh

en ali yg suka tul bagi "Zakat" kat polis
12 saman speeding dari thn 2006 ,1 saman utk kete aku..tu pon dia yg bawak
dah ler jpj dah strict skrg..aritu aku nak renew roadtax..dpt renew 6 bulan jer..dah kena blacklist
debar la aku...igtkan nama aku byk saman..rupa2nya satu jer pon..
rupanya tahun2 lepas punya saman..tak bayar dah kena blacklist..tak kira jumlah brp pon


basib ler skrg ada offer diskaun..smlm mlm2 buta aku dok peringat suh pi bayar cepat2...offer sampai 14 dec shj...cehhh mcm sale jer bunyi.
kalau bg aku duit tu...byk benda leh aku pi perabih time2 sale ni

sabau jer la
dia kata...tak per..bayar zakar kat polis
"tu aarrr byk ngulaaarrr kot tu...duit keluar ke lain"

kadang2 duit yg masuk tu bukan duit kita ...tu agaknya kena itu kena ini..
dugaaaaannn


6 comments:

FAM said...

mcm tak rela je kena bayar kan? huhuhu

Mama Haikal n Hakim said...

jpj mmg strict la, dulu pun aku x bleh nk byar roadtax sbb ada saman speed trap..kena byq dulu baru depa bg renew...
wei..byk tu hang sedekah kat pdrm...huhuhu

n.a.j.w.a said...

nnt aku cerita psl saman aku yg hakikatnya xpnh kena saman tp kt myeg aku ada 28 saman bersamaan dekat RM4k (sebelum diskaun)..kohkohkoh (batuk smp pengsan)

Mak Su said...

sabar jer lah, nak buat lagu mana, dah sampai masa ;)

nieda said...

rela dalam terpaksa bayar saman ni..huh

ANAKIRANA said...

fam,
baik la dia bagi aku huhhuuh

sal,
tu la pasal...suka tabur duit tak bertempat

najwa,
apsal lagu tu..
asben aku ada 1..no plat kete dia..ic org lain..main tembak jer kor derang ni

maksu,
huhuuh

nieda,
aaa tak ikhlas heheh

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin