SAMPAI HATI ABG BUAT SAYA MCM NI ..... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, December 31, 2010

SAMPAI HATI ABG BUAT SAYA MCM NI .....

aku : mcm mana awk kenal dgn abg ali
madu 1 : aritu dia dtg opis ni..pastu kenal2 lah
madu 2 : (diam)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tiba2 terjaga ..nak nanges!
terus sms asben
"abg...smlm saya mimpi..saya dimadukan..madu 3 lak tu"
"kenal ker"    tgk tu laki aku...buleh dok layan lagik...bukan nk tenang kan huhuhu
"tak kenal...sorang bwk inspira putih ..sorang lagik tak kenal"
"apa petunjuk ni bang...huhu ntah2 abg ada hati kat org lain kot"
"petunjuk nya awk madu ngn inspira putih..satu lagik tu motor besar "
"uwek!" sabau jer laaaaaaaaaaaaa

tu jer la alkisahnya mimpi mlm tadi..en ali kawen lagik 2..nanges2 dlm mimpi..sedih tul rasa uhuhu
padahal mlm tadi tido tak der fikir apa2 pon...ish apa ni dok mai mimpi pelik2  ni

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin