KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK..JGN BERUMAH DI TEPI PANTAI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, December 23, 2010

KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK..JGN BERUMAH DI TEPI PANTAI

tajuk tak der makna....saja nak gunakan perkataan ombak dan pantai
aku mmg suka lepak kat pantai...dengar bunyi ombak...
klik video ni dgr bunyi ombak sbg latar blkg entry ni...sambil2 browse gambar tak seberapa

video
ombak kuat..besar..tak sesuai sgt utk mandi
bendera merah keliling pantai tanda warning

kami hanya melepak sambil mengunyah2 ..manakala aiman ngn bapak bermain di gigi pantai
sambil dilanda ombak
main tepi2 sajo...aiman golek2 bg kena ombak ..gian nak main air
aku sempat la melenakan diri.....baring2 terus terlena...nyenyak dibuai bunyi ombak agaknya

kul 9 masa ni..panas pagi ...pantai dia ok la..nak kata bersih sgt tu tidak la jugak
pantai curam..mungkin kena ombak kot..jadi cerun

buih2 putih
kat tepi2 gini jer la leh main pon

tu jer la aktiviti hari kedua...gi pantai sampai kul 11 lebih...balik umah...makan2..golek2..tidoooooooooo
hujan renyai2

kul 4 lebih hujan tak berenti lagik...kami round2 dalam kete sekitar desaru

hari ketiga..dah nak balik
singgah pantai desaru lagi...lepak kejap jer
aiman tu tak leh tgk air...

-PIC REMOVED..kontroversi :P-
aiman snap

pegi lepak tanjung balau puak



aiman yg taknak org amik gambo dia

duduk la lepak2 makan angin gini ler ...
sungguh bosan itinerary kami haahha

tanjung balau...mmg tak sesuai nak mandi ..

pastu selamat tinggal desaru!


singgah masjid...
sambil2 ziarah kubur sultan mahmud mangkat dijulang


pandangan bangunan makam dari luar

aku tak masuk..jaga aisya..
aku pon tgk gambar ni saja

ada beberapa kubur dlm tu

nama2 ..

pastu balikkkkkk...ikut jalan kluang..saja abg ipar nak bwk jalan lain pulak..
so tengok la..jalan2 kiri kanan apa ada..hehehehe


kami sekeluarga yg pegi
tak la ramai sgt...



video
di akhiri video yg aku amik masa dok layan ombak

kesimpulannya : cuti kali ni rasa tak puas...kena pegi cuti tempat lain pulak hikhik

3 comments:

ayunasia said...

silap tempat dan silap haribulan la tu...

SUZIE APAI said...

owh...sampai desaru ko yer.....cuaca tak baper okeykan....

umh mil aku sblh kampung yg ade makam tu....

ana-kirana said...

ayunasia,
aaa dah tau dah musim tak seuai pegi..tapi dah ter plan nak pegi kenduri tu kan..tu yg hala ke sana tu

pertama dan terakhir kot hehehe

suzie,
awat tak habaq..kalau tak leh pi mkn tgh kat umah hang hehe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin