7 tentang aku.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, May 26, 2008

7 tentang aku..

ish serius...aku ni tak reti la nk menyampaikan dlm kata2 tentang diri aku
tapi aku cuba sedaya upaya ku menjawab jugak tag dari cendawan ni...

Ok, these are the rules:

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog



ni ler fakta ttg aku..bukan auta tau...hihihi..nak kenal aku cmner ..kena kawan ngn aku lah

1.aku sgt suke nombor ..pasword aku mesti berkaitan nombor..pahtu nombor fav aku 7997
kat sekolah aku minat giler maths..mesti score lah..cita2 aku nk jadi akauntan..yer la bidang kira2 kan ..tapi tak tercapai..sbb sekolah aku aliran engineering..makanya terjerumus la aku dlm bidang ni..masa aku tensen keje jer rasa cam nk pi mintak jadi akauntan jer..huhuhuuh basic apa pon tak dak sapa nk amik aku keje kan

2.aku jugak suka percaya gerak hati aku..yg pertama terdetik tu selalu betul kan..
dan instinct aku byk jugak yg betul..kira gerak hati aku kuat jugak lah..

3.aku sng nk kawan ngn org..tak memilih pon..kwn jer seme org..org baik aku pon baik lah
kecuali org yg berlagak..aku tak suka

4.aku ni sensitip jugak..hati ni cepat tersentuh ..cepat terasa ..air mata ni sng sgt nk kluar..
masa keje kat penang dulu..bos aku suara jenis tinggi..cakap mcm biasa pon aku rasa cm marah aku..aku nangis la depan dia hhuuhu...skrg ni pon kesensitifan aku sukar nk kikis...

5.aku bukan org yg cool..nasib baik aku dijodohkan dgn org yg tersangat cool..
org kata anak ke 3 ni api kan...aku mcm api la kot..hahahahah...tapi aku angin pon ada sebab...bukan tak tentu pasal nk meroyan..

6.percaya tak aku ni basketballer masa kat sekolah dulu..hihi kwn2 aku kat univ.tak caya tau..derang kata aku lembik cmner la leh main..smpai aku kena tjuk sijil n gambor baru derang caye..huhuhu aku atlit tau dulu kat sekolah hihihihii...cekeding2 pon ada jugak sumbangan kehkehkeh

7.aku minat ct nurhaliza muahahahhaa...dari dulu sampai skrg..sebab dia comei...aku tak kisah lah dia kwen ngn sapa..tu hal dia..aku suka tgk muka dia yg comei..masa kt U dulu kwn2 aku smpai nk muntah aku dok puji CT..aku sanggup pi jusco tmn U srg2 masa tu nk tgk CT wat persembahan hahaha ..gagah sungguh waktu tu..apa2 majalah ada gambar ct mesti beli hihi
skrg ni ja dh kurang sket ..tapi kalo cT kat tv mesti aku tgk jugak

aku nak tag org yg mempunyai ciri no 7 sama cam aku..


3 comments:

PuteriSatu said...

akak pun suka ct..suka wajah dia yang baby face tuh...

nasazfrog... said...

beb aku berlambak tag tak berbuat cene ek,,, malas la nak buat,,, bleh ker camtuh,,,:)

kirana said...

kak puteri,
sila jawab tag saye..sbb akak minat ct kan hihihi

nasaz,
buat ler kalo ko rajin..hihi

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin